پاورپوینت فصل دوم ریاضی نهم مبحث اعداد حقیقی شماره 6

پاورپوینت فصل دوم ریاضی نهم مبحث اعداد حقیقی شماره 6

پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث اعداد حقیقی

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت فصل دوم ریاضی نهم مبحث اعداد حقیقی شماره 6

پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث اعداد حقیقی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 49
حجم 1858/182 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث اعداد حقیقی در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مقدمه:

برای بسیاری از ما عدد مفهوم کاملاً مشخصی دارد. یعنی چیزی که با آن می‌توانیم چیزهای مختلف را بشماریم. مسلم است که کمترین عددی که می توان به شمار آورد 1 است و از طرف دیگر بزرگترین عدد تا هر جایی که بخواهیم می‌تواند بزرگ باشد. به این مجموعه اعداد از 1 تا بی نهایت اعداد طبیعی گفته می‌شود.

 

 

 

اما مجموعه اعداد محدود به این مقدار نیست. وقتی سروکار ما با اعداد به مرحله‌ای فراتر از شمارش حرکت می‌کند، متوجه می شویم که ممکن است حاصل تقسیم دو عدد، یک عدد اعشاری و یا حاصل تفریق دو عدد، عددی منفی به دست آید. به این مجموعه اعداد، اعداد گویا گفته می‌شود. اعداد گویا در مطلب «اعداد گویا — به زبان ساده» به صورت دقیق مورد مطالعه قرار گرفته‌اند

 

 

 

این پاورپوینت به طرح درس و تدریس پاورپوینت ریاضی نهم متوسطه مبحث اعداد حقیقی در قالب 49 اسلاید می پردازد . فایل روی هر دستگاهی به راحتی قابلیت اجرا را دارد.
شما والدین محترم برای فرزند دلبندتان و معلمین عزیز برای ارئه مباحث در کلاس حضوری و آنلاین می توانید برای آموزش و یادگیری هر چه سریع تر و البته کاربردی از این پاورپوینت که در سایت فایلینا گذاشته شده، استفاده کنید.

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢