پاورپوینت شناخت وسایل مکانیکی برای نجات

پاورپوینت شناخت وسایل مکانیکی برای نجات

پاورپوینت شناخت وسایل مکانیکی برای نجات

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت شناخت وسایل مکانیکی برای نجات

پاورپوینت شناخت وسایل مکانیکی برای نجات

مشخصات فایل

تعداد صفحات 45
حجم 1855/584 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت شناخت وسایل مکانیکی برای نجات جهت رشته مکانیک در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و افزایش تعداد حوادث و سوانح مختلف سازمانهای امدادی بايد همگام با پيشرفت صنعت و تكنولوژي آمادگي خود را به منظور انجام كمك هاي اوليه درماني و نجات جان مصدومين حفظ نمايند. طبق تحقیقات و بررسی هاي صورت گرفته وجود تجهیزات و وسايل امداد و نجات نقش بسیار موثری در نجات حال مصدومين دارد. كه علاوه بر سرعت در عمليات در كيفيت انجام آن نيز بي تاثير نيست. امدادگران، تكنسين هاي فوريتهاي پزشكي و ساير نيروهاي داوطلب كه در سازمانها و مراكز امدادي مشغول انجام خدمت هستند مي بايست با اين تجهيزات آشنا و طريقه استفاده از آن را فراگيرند تا بتوانند بصورت اصولي و حرفه‌اي ماموريت محوله را به انجام رسانند.

 

 

رشد سريع جمعيت شهرنشيني، تخريب محيط زيست، تغييرات جهاني آب و هوا از يك سو و بدنبال آن افزايش حوادث جاده اي، صنعتي، خانگي بدليل عدم رعايت اصول ايمني و ساختاري از سوي ديگر به شدت و انواع حوادث و سوانح تاثير بسيار مهمي داشته است و از آنجا كه ابزار و امكانات يكي از اجزا مهم فرآيند كمك رساني در حوادث و سوانح مي باشد و بكارگيري صحيح و به موقع آن كاهش چشمگير تلفات را در بر دارد. شناخت صحيح و كاربرد مناسب اين ابزار و تجهيزات از اهم امور يادگيري در امر امداد و نجات مي باشد و لازم است كليه ناجيان با اين وسايل آشنائي كامل داشته باشند.
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢