پاورپوینت سیاست های حمایتی تولیدی و صادراتی ایران از محصولات پویا 💯

دانلود پاورپوینت سیاست های حمایتی تولیدی و صادراتی ایران از محصولات پویا باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت سیاست های حمایتی تولیدی و صادراتی ایران از محصولات پویا

پاورپوینت-سیاست-های-حمایتی-تولیدی-و-صادراتی-ایران-از-محصولات-پویالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 20 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

سیاست های حمایتی تولیدی و صادراتی ایران از محصولات پویا
2
مقدمه :
با توجه به نقش و اهمیت روزافزون محصولات پویا در تجارت جهان امروز ، در این فصل به بررسی اقدامات و سیاست های حمایتی از تولید و صادرات این دسته از محصولات در ایران پرداخته خواهد شد . این بررسی شامل سیاست های حمایتی در موارد سیاست های اعتباری ، تحقیق و توسعه ، کمک های فنی ، نهاد ها و موسسات دولتی و غیر دولتی تسهیل کننده و … برای بخش تولید و صادرات کشور ( به ویژه محصولات پویا ) است .
3
سیاست های اعتباری
– ارائه تسهیلات و اعتبارات مالی از جمله سیاست های حمایتی از بخش صادرات به شمار می رود و در سال های اخیر تلاش های بسیاری در جهت افزایش ارائه این تسهیلات شده است . این تسهیلات به صور ارزی ، ریالی و اعتبارات اسنادی در اختیار تولید کنندگان و صادر کنندگان قرار می گیرد .
– تسهیلات ارزی : اعطای تسهیلات ارزی از طریق بانک توسعه صادرات به صادر کنندگان و مجریان طرح های خودگردان با اولویت طرح های نیمه تمام پرداخت می گردد. بانک صنعت و معدن با هدف تشویق سرمایه گذاری بخش خصوصی و کارآفرینان در کلیه زمینه های صنعتی و معدنی اعم از ایجاد واحد های جدید و یا توسعه و نوسازی واحد های موجود و همچنین طرح های موجود به ایجاد نهاد های مالی ، فنی و … به شرطی که طرح های فوق به تائید بانک رسیده باشد تسهیلات ارزی پرداخت می گردد .
4
.
– تسهیلات ریالی : بانک توسعه صادرات ایران از جمله بانک های فعال در حوزه اعطای تسهیلات ریالی قبل و بعد از صدور کالا است . تسهیلات قبل از صدور به آن دسته از صادرکنندگان که جهت خرید ، جمع آوری ، بسته بندی و یا تهیه مواد اولیه و سایر هزینه های قبل از صدور کالا نیاز به نامین مالی داشته باشد ،اعطا می شود ، تسهیلات بعد از صدور به آن دسته صادر کنندگانی تعلق می گیرد که کالای خود را صادر نموده اند و جهت تداوم صادرات خود نیاز به تامین مالی دارند .
– اعتبارات اسنادی : اعتبار اسنادی ، تعهد مشروط یک بانک ( براساس درخواست خریدار ) است ، مبنی بر پرداخت یا تعهد پرداخت به ذینفع در صورت ارائه اسناد حمل مطابق شرایط اعتبار و تحقق کامل آن شرایط می باشد . در ایران سه نوع اعتبار اسنادی داخلی ریالی ، اعتبار اسنادی وارداتی و اعتبار اسنادی صادراتی وجود دارد .
– تامین مالی پس از حمل ( اعتبار خریدار/اعتبار فروشنده )
5

 

دانلود فایل