پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری 💯

دانلود پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری

پاورپوینت-سوژه-یابی-در-رسانه-های-خبریلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 28 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
1
2
سوژه يابي نخستين مرحله و در حقيقت مهم و حساس ترين مرحله کار خبري است . اگر اين نخستين گام را درست، مطمئن و منطبق بر اصول حرفه اي برنداريم، يقينا در مراحل بعدي موفق نخواهيم بود.
انتخاب سوژه مناسب، پرداخت سريع، به موقع و صحيح سوژه در اعتمادزايي يا اعتمادزدايي به روابط عمومي بسيار مهم است .
3
بنابراين در اين عصر، روابط عمومي مي تواند موفق شود كه :
الف) سوژه هاي مورد نياز مردم را سريع انتخاب كند.
ب ) ابزار انتقال و انتشار سوژه را خوب بشناسد.
ج) سوژه هاي انتخابي را در بسته بندي مناسب بپردازد.
كمترين تعلل در انتخاب و پرداخت سوژه، موجب حذف يا کم اثر شدن روابط عمومي در رسانه مي شود.
4
آسيب شناسي و نقد وضع موجود:
متأسفانه سوژه يابي و شيوه پرداخت آن در بسياري از روابط عمومي ها مناسب نيست ؛ زيرا :
الف) برخي از مواقع از كنار سوژه هاي ناب و دست اول و مورد نياز مردم به راحتي مي ‌ گذرند .
ب) بسياري از مواقع اجازه پرداخت و انتشار داده نمي شود.
ب) بسياري از مواقع نيز به سوژه هاي مورد نياز مردم دير و با تاخير مي پردازند.
5

 

دانلود فایل