پاورپوینت سمینارجامع بررسی نانو تکنولوژی در طب و نانو ایملشن ها 💯

دانلود پاورپوینت سمینارجامع بررسی نانو تکنولوژی در طب و نانو ایملشن ها باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت سمینارجامع بررسی نانو تکنولوژی در طب و نانو ایملشن ها

پاورپوینت-سمینارجامع-بررسی-نانو-تکنولوژی-در-طب-و-نانو-ایملشن-هالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 60 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

1
سمینارجامع بررسی نانو تکنولوژی در طب و نانو ایملشن ها
2
فهرست مطالب
تاریخچه
تعریف نانوتکنولوژی
اهمیت و خواص نانوتکنولوژی
کاربرد نانو تکنولوژی در طب
انواع مورد استفاده آن در طب
تعریف نانو ایملشنها
خواص،کاربردها و
مزایای نانو ایملشنها
3
تاریخچه علم نانو
علم نانو و علوم مرتبط با آن جدید نیستند ( صدها سال است که کی می ا دانان از تکنيک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي علم نانو در کار خود استفاده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شباهت به تکنيک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های امروزی نانو نيست اما تنها به دلیل پیشرفت کم فناوری و نبود امکانات امروزی مانند میکروسکوپ نیروی اتمی، میکروسکوپ تونلی پیمایشی و غیره نتوانسته اند حوزه مشخصی برای این فناوری تعیین کن ن د.
اولین بار ریچارد فیمن در سال 1959 ( سخنرانی درباره امکان به راه اندازی پروسه ای برای دستکاری اتمها و م ا ل ی کولها با استفاده از ابزارهای دقیق که سبب شد افکار به سمت توسعه چنین امکانی متمایل شوند )
در سال 1974، پروفسور نوریو تانیگوشی، مدرس دانشگاه علوم توکیو، نخستین بار واژه “فناوری نانو” را بکار گرفت. او در مقاله ای با نام “مفهوم اساسی فناوری نانو” اشاره می کند که فناوری نانو اساسا مجموعه ای از فرایندهای تفکیک، ادغام و تشکیل مواد در حد یک اتم یا یک م ا ل ی کول است.
4
در دهه 1980 ایده این تعریف به طور وسیع تر توسط دکتر درکسلر (نویسنده کتاب های موتور خلقت) مورد بررسی قرار گرفت. فناوری نانو و نانوعلوم در اوایل دهه 1980 با تولد علم کلاستر و اختراع میکروسکوپ تونلی پیمایشی آغاز به کار کرد. این توسعه سبب کشف فلورین در سال 1986 و نانولوله های کربنی در مدت چند سال بعد شد. تکنالوژی نانو خود به تنهایی علم نیست بلکه با استفاده از آن می توان به کاربردی کردن علوم مختلف کمک کرد .

5

 

دانلود فایل