پاورپوینت درس سوم فارسی نهم مبحث لغات و اصطلاحات

پاورپوینت درس سوم فارسی نهم مبحث لغات و اصطلاحات

پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث لغات و اصطلاحات

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت درس سوم فارسی نهم مبحث لغات و اصطلاحات

پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث لغات و اصطلاحات

مشخصات فایل

تعداد صفحات 12
حجم 274/203 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث لغات و اصطلاحات در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مقدمه:
اندرز  :  پند ، نصیحت. زنهار  :  بر حذر باش. نقد  :  بررسی کردن و آشکار ساختن خوبی ها و زشتی های چیزی. پندار  :  گمان ، خودپسندی ، فکر. متاع   :  کالای باارزش ، چیز گران بها. غنیمت شمردن :  سود بردن از چیزی ، استفاده کردن از چیزی. عار  : عیب و ننگ ، باعث سرافکندگی. بصیرت   :  زیرکی ، روشن بینی. زنگار  :  آلودگی و غبار ، زنگ فلزات و آیینه. خروار  :  خربار ، مقدار بار یک خر  ،  معادل 300 کیلوگرم. ایّام  :  روزها  ( جمع یوم )

 

 

هدف از این نوشته ها آموزش و اندرز است
در لحن این نوشته ها علاوه بر اینکه روحیه ی نیک اندیشی و خیرخواهی وجود دارد ، نرمی و ملایمت در گفتار نیز هست. که این آرامش  و نرم گفتاری باعث افزایش تأثیر کلام اندرزی می شود. البته گاهی اندرز با زنهار و پرهیز همراه است که نباید آن را با لحن دستوری و فرمان یکی دانست.

 

 

 

این پاورپوینت به طرح درس و تدریس پاورپوینت فارسی نهم متوسطه مبحث لغات و اصطلاحات در قالب 12 اسلاید می پردازد . فایل روی هر دستگاهی به راحتی قابلیت اجرا را دارد.
شما والدین محترم برای فرزند دلبندتان و معلمین عزیز برای ارئه مباحث در کلاس حضوری و آنلاین می توانید برای آموزش و یادگیری هر چه سریع تر و البته کاربردی از این پاورپوینت که در سایت فایلینا گذاشته شده، استفاده کنید.

 

 

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢