پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای (دانلود سریع)

پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای

دانلود سریع پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای از فروشگاه فایل پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای  : پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای در 49 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای

پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای در 49 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 49
حجم 4565/893 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای در 49 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

چکیده

منابع و ماهیت وجوه نقد

خطرات مانده وجوه نقد

اهمیت حسابرسی وجوه نقد

کنترل داخلی وجوه نقد

سیستم کنترل داخلی دریافتهای نقدی

کنترلهای داخلی تنخواه گردان

کاربرگهای حسابرسی وجوه نقد

برنامه حسابرسی وجوه نقد

رسیدگی های ضمنی به وجوه نقد

اوراق بهادار قابل داد و ستد

کنترلهای داخلی اوراق بهادار

پرسشنامه کنترلهای داخلی

برنامه حسابرسی اوراق بهادار

روشهای حسابرسی و کاربرگها

حقوق صاحبان سرمایه

هدف حسابرسان از رسیدگی به حقوق صاحبان سهام

سیستم کنترل داخلی

رسیدگی به حسابهای سهام و صرف سهام

سیستم کنترل داخلی سود سهام

حسابرسی از سود تقسیمی

حسابرسی سود انباشته

کاربرگهای حسابرسی حقوق صاحبان سرمایه

زمان رسیدگی –حقوق صاحبان سرمایه

بخشی از متن

مقدمه

بین آنچه استفاده کنندگان صورتهای مالی از گزارش صورتهای مالی از گزارش حسابرسان در میابند و آنچه حسابرسان گمان دارند گزارش آنان بیان می کند، فاصله ای وجود دارد.جهت کاهش این فاصله در گزارشات حسابرسی تغییرات بی سابقه ای در استانداردهای پذیرفته شده پدید آمده که شما می توانید آن را در کتابهای اصول حسابرسی سازمان حسابرسی مشاهده نمائید.

این ارائه حاوی چرخه های مختلف کنترلهای داخلی و تکنیکهای حسابرسی به طور منظم و قابل درک را به بحث میگذارد.البتّه به دلیل تعدّد اقلام ترازنامه فقط به حسابرسی وجوه نقد،اوراق بهادار قابل داد و حقوق صاحبان سرمایه بسنده شده است.

چکیده:

چگونگی برخورد حسابرسان با وجوه نقد و اوراق بهادار قابل داد و ستد که حاوی داراییهای با نقدینگی بسیار زیاد هستند و اغلب این دو دارایی را با هم جایگزین میکنند در این ارائه مورد بحث قرار می گیرد.ضمناً حسابرسی حقوق صاحبان سرمایه نیز به صورت اختصار در این مبحث ارائه خواهد شد.

منابع و ماهیت وجوه نقد:

وجوه نقد معمولاً شامل وجوه نزد بانکها (حساب جاری)،وجوه موجود در صندوق،تنخواه گردان و به ندرت، شامل موجودی حسابهای پس انداز است.

حسابهای بانکی همانند حسابجاری اشخاص و یا دسته چک است.گاه ، بر اساس مفاد قراردادهای دریافت وام بانکی ، موجودی حساب بانکی نباید ار مبلغ معینی کمتر شود که به آن مانده جبرانی (Compensating Balance) گویند.

حسابجاری ویژه حقوق و دستمزد و تنخواه گردان ،حسابهایی با مانده ناچیز هستند که،هنگام پرداخت حقوق و دستمزد چکی به مبلغ خالص حقوق و دستمزد از حسابجاری شرکت تنظیم و به حسابجاری حقوق و دستمزد واریز می شود.

تنخواه گردان که برای مخارج ناچیز استفاده میگردد، در موارد نیاز و پس از تمام شدن موجودی آن، مجددّاٌ وجه آن در اختیار متصدّی تنخواه گردان قرار داده می شود.

نظارتهای معمول صاحبکار و روشهای بررسی آن بیشتر اشتباهاتی را که در اینگونه حسابها رخ میدهد را کشف می کند.از طرف دیگر ، ماهیّت نقدینگی این حسابها ،خطر کشف نشدن آنها را افزایش میدهد.

هدفهای حسابرسان از رسیدگی به وجوه نقد تعیین موارد زیر می باشد:

1- کفایت کنترل داخلی معاملات نقدی.

2- اعتبار مبالغ ثبت شده (وجود و مالکیّت).

3- ثبت دفاتر بودن تمام حسابهای وجوه نقد(کامل بودن).

4- صحّت محاسبات ریاضی جداول و صورتهای وجوه نقد و مطابقت آنها با حسابهای دفتر کل(صحّت محاسبات ریاضی).

5- کفایت افشا و مطلوبیّت ارائه وجوه نقد، شامل وجوه با محدودیت مانند: وجوه جبرانی .

حسابرسان برای حسابرسی وجوه نقد به اثبات هر گونه درآمد بهره حاصل از سپرده کردن وجوه نقد نیز خواهند پرداخت .

و …


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت حسابرسی اقلام ترازنامه ای توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید