پاورپوینت جهانی شدن اسلام (⭐⭐⭐) 💯

دانلود پاورپوینت جهانی شدن اسلام (⭐⭐⭐) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت جهانی شدن اسلام (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-جهانی-شدن-اسلام-(⭐⭐⭐)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 62 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
جهانی شدن اسلام
اعزام سفیران
با انعقاد پیمان حدیبیه پس از نوزده سال کشمکش با اعراب متعصب و لجوج فرصتی فراهم شد که رسول خدا رسالت جهانی خود را با ارسال نامه هایی برای روسا سلاطین و شخصیتهای برجسته معنوی و سیاسی وقت در اقصی نقاط دنیا آغاز کند.
پیامبر شش نفر از ورزیده ترین نیروهای خود را با نامه هایی به عنوان سفیران هدایت در یک روز مشخص به سرزمینهای ایران مصر حبشه بحرین و حیره اردن اعزام کرد.
ایران
در آن روزگار ، جهان در قبضه قدرت دو امپراتوری بزرگ ایران و روم بود که ستیز ونزاع ودرگیری اززمان هخامنشیان تا دوران ساسانیان میان آن دو به کرار به وقوع می پیوست . عراق ،یمن و بخشی ازآسیای صغیر از مستعمرات دولت ایران بود
دولت روم نیز به دو حوزه قدرت شرقی و غربی تقسیم می شد
. علت این تقسیم نیز اقدام (تئودوزکبیر) امپراتور روم در تقسیم کشور خود میان دو پسرش بود . روم غربی در سال 476 میلادی به دست بربرهای وحشی شمالی اروپا منقرض شد ، اما روم شرقی به مرکزیت (قسطنطنیه) با دراختیار داشتن مصر و شام، همچنان هدایت بخشی از جهان را به عهده داشت تا اینکه در سال 1453 میلادی به دست سلطان محمد دوم، دولت روم شرقی نیز بکلی منهدم ومنقرض گردید . در این میان سرزمین عربستان اگر چه دربین دو قطب قدرتمند آن روز محاصره بود ولیکن به علت هوای سوزان و خشک وحاصلخیز نبودن اراضی، هیچ کدام ازقدرتهای دنیا رغبتی به تسخیر آن نشان نمی دادند.

 

دانلود فایل