پاورپوینت توسعه و آینده توسعه یافتگی در ایران (⭐⭐⭐) 💯

دانلود پاورپوینت توسعه و آینده توسعه یافتگی در ایران (⭐⭐⭐) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت توسعه و آینده توسعه یافتگی در ایران (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-توسعه-و-آینده-توسعه-یافتگی-در-ایران-(⭐⭐⭐)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 41 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام ايزد يكتا
1
اداره كل امورمالي
اداره بودجه
توسعه و آینده توسعه یافتگی در ایران
3
توسعه به بهبود، رشد و گسترش همه شرایط و ابعاد مادی و معنوی حیات اجتماعی را گویند که در رابطه بین دولت و ملت بوجود می آید و شرایط مناسبی را از امنیت، آزادی فردی، مشارکت سیاسی، رشد اقتصادی و رفاه مالی و غیره را مهیا می کند . . مفهوم توسعه, فرآيندي همه‌جانبه است (نه فقط توسعه اقتصادي) كه معطوف به بهبود تمامي ابعاد زندگي مردم يك جامعه است.از این رو توسعه، کلیه عوامل موثر در بهبود شرایط زیستی ، یعنی عوامل اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی جامعه رادربرمیگیرد.
بررسی ساختار نظام تصمیم گیری
نظام تصمیم‌گیری در هر كشور از جمله عوامل مهم و تأثیرگذار بر فرآیند توسعه‌یافتگی مي‌باشد كه از طریق نهادسازی مي‌تواند توسعه را به سمت جلو حركت دهد و یا آن را متوقف كند.
اداره امور كشور را تصمیماتی شكل مي‌دهد كه   سازمان‌های مختلف برای اداره و ساماندهی امور مختلف اتخاذ مي‌كنند، نظام تصمیم‌گیری به چند جهت تأثیرات تعیین‌كننده‌ای بر كیفیت تصمیمات مي‌گذارد.
بررسی ساختار نظام تصمیم گیری
اول: بسیاری از تصمیمات مختلف كه در جامعه گرفته مي‌شود، از لحاظ حوزه‌های تأثیرگذاری به هم مرتبط است بنابراین وجود یك نوع هماهنگی و سازگاری در بین این تصمیمات الزامی خواهد بود چنانچه تصمیمات اثرات متناقضی در پی داشته باشد، اثرات یكدیگر را خنثی كرده و در نتیجه منابع جامعه به هدر خواهد رفت.
دوم: نظام تصمیم‌گیری در واقع با تعیین نقش مدیران رده‌بالا و پایین در فرآیند تصمیم‌گیری، تخصیص منابع نیروی انسانی را پي‌ریزی مي‌كند كه كیفیت تصمیمات را تحت تأثیر قرار مي‌دهد. اگر محدوده تصمیم‌گیری یك مدیر در چند سازمان گسترده باشد، مسلما به علت كمبود وقت و اشتغال به فعالیت‌های مختلف، تصمیم‌گیری بدون صرف وقت و دقت كافی و با كیفیت پایین صورت مي‌‌گیرد و در نتیجه اداره جامعه با مشكل مواجه مي‌شو د

 

دانلود فایل