پاورپوینت تعریف رنگ و روانشناسی رنگ در تبليغات

پاورپوینت تعریف رنگ و روانشناسی رنگ در تبليغات

دانلود پاورپوینت تعریف رنگ و روانشناسی رنگ در تبليغات جهت رشته روانشناسی

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت تعریف رنگ و روانشناسی رنگ در تبليغات

دانلود پاورپوینت تعریف رنگ و روانشناسی رنگ در تبليغات جهت رشته روانشناسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 27
حجم 657/844 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت تعریف رنگ و روانشناسی رنگ در تبليغات جهت رشته روانشناسی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگ‌های قابل رؤیت تجزیه می‌شود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگ‌های دیگر نیست.

 

 

 

آزمایش‌های بعدی نشان داد که با ترکیب نورها می‌توان رنگ‌های مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود می‌آورد. رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی می‌گویند. بعضی از رنگ‌ها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی می‌کنند و نور سفید می‌سازند. این رنگ‌ها را نیز رنگ‌های مکمّل می‌نامند.

 

 

 

فهرست مطالب
از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟
روان‌شناسی رنگ‌های مختلف
اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢