پاورپوینت ترک خوردگی انار 💯

دانلود پاورپوینت ترک خوردگی انار باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت ترک خوردگی انار

پاورپوینت-ترک-خوردگی-انارلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 34 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
ترک خوردگی انار
مقدمه : انار یکی از درختان بومی ایران است که از لحاظ ارز آوری و صادرات دارای اهمیت فراوانی می باشد. یکی از مزایای این درخت سازگاری بسیار بالای آن با شرایط آب و هوای کشورمان است.
تاریخچه :
انار از زمان های قدیم در ایران کشت وکار میشده است برطبق نظریه دکا وندول و بنا بر شواهد موجود انار بومی ایران و کشورهای همجوار می باشد و به طور طبیعی بتدریج در مناطق آسیا ی مرکزی تا هیمالیا ، خاورمیانه ، آسیای صغیر و حوزه مدیترانه گسترش یافته است .
در حال حاضر انار در اسپانیا در سطح وسیع کشت وکار میشود و از آنجا حدود 400 سال پیش توسط میسیونرها ی مذهبی به قاره آمریکا برده شده و در آنجا گسترش یافته است . حدود 150 سال پیش از میلاد مسیح شخصی به نام chang-kien از طریق سمرقند به چین برده شده است گل و میوه انار برای کارتاژیها ( فینیقیه ایها ) جنبه تقدس داشته و با این انگیزه از انار باغهایی ایجاد نموده بودند.
هومر شاعر یونانی در قرن هفتم قبل از میلاد از درخت انار در کتاب ادیسه نام برده است و از آن بعنوان درختی که در باغهای فریسه و فریحیه پرورش داده میشده اشاره نموده است . یونانیان قدیم بر این عقیده بودند که آفردیت الهه عشق ، این گیاه را در یونان کاشته و وجود آن سبب گشایش و فراوانی میگردد .
انار از زمان های قدیم در کارتاژ کشت وکار میشده و نام قدیمی آن Malus punicus یا سیب کارتاژ ( punica از punic که از نام انار به زبان کارتاژی گرفته شده است . )
امروزه انار در اکثر نقاط دنیا از جمله ایران ، اسپانیا ، یونان ، مراکش ، افغانستان ، هندوستان ، چین ، ژاپن ، ترکمنستان و … کشت وکار میشود.

 

دانلود فایل