پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری (دانلود سریع)

پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری

دانلود سریع پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری از فروشگاه فایل پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری  : پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری در 28 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری

پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری در 28 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 28
حجم 4160/695 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری در 28 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف کدینگ حسابداری

اهداف کدینگ حسابداری

انواع کدینگ حسابداری

سطوح مختلف کدینگ حسابداری

سخن پایانی

بخشی از متن

مقدمه

حسابداری فرایندی است که در آن محاسبات مالی مختلفی در مورد موضوعات مختلف انجام می‌شود. این محاسبات لازم است به شکلی از یکدیگر تفکیک شوند تا در صورت نیاز دسترسی به آنها آسان باشد. کدینگ حسابداری شامل همین فرایند تفکیک حساب‌ها و مشخص کردن زمینه و موضوع آنها می‌شود. انواع مختلفی از کدینگ با توجه به حجم محاسبات و زمینه‌های مختلف آن در حسابداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فرایند کدینگ، کدهای مختلف برای حساب‌های گوناگون تخصیص می‌شود. این کدها تعریف جهانی یا استانداردی ندارند و توسط سرپرست حسابداری یا مدیر مالی تعیین می‌شوند.

هدف از کدینگ در اکثر موارد سازمان‌دهی اسناد و گزارش‌های مالی به شکلی است که اطلاعات به سادگی قابل دستیابی باشد. نرم‌افزارهای حسابداری پیشرفته اغلب از سیستم‌های کدینگ داخلی بهره می‌گیرند و در صورت کاربری مناسب، احتمال به هم ریختگی و آشفتگی محاسبات در آنها بسیار محدود است. برای مثال نرم‌افزار حسابداری محک چندین نوع کد برای طبقه‌بندی حساب‌ها تعریف کرده که با کمک آنها می‌توان انواع حساب‌ها را از یکدیگر تفکیک کرد. این قابلیت به شرکت‌ها و کسب و کارهایی که محاسبات حسابداری زیادی دارند اجازه می‌دهد به راحتی به اسناد مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

تعریف کدینگ حسابداری

فرایند کدینگ شامل تعیین و تخصیص کد یا شناسه برای حساب‌های مختلف در حسابداری می‌شود. با توجه به حجم محاسبات مورد نیاز در یک شرکت یا کسب و کار، از انواع مختلفی از کدینگ می‌توان استفاده کرد. کدینگ یا کدگذاری راهی برای دسترسی ساده‌تر به اسناد مالی و حسابداری ایجاد می‌کند. سطوح مختلفی از کدینگ وجود دارد که با توجه به حجم اسناد می‌توان از آنها استفاده کرد. برای مثال در یک سوپرمارکت محصولات زیادی وجود دارد که در یک سیستم حسابداری لازم است کدگذاری شوند. برای این محصولات نمی‌توان از روش‌های کدینگ ساده مثل استفاده از مخفف یا حروف اول نام‌ها استفاده کرد چرا که مشکل شباهت و تعدد کدهای مشابه ایجاد می‌شود.

برای همین از شناسه‌های عددی یا ترکیب عدد و حروف برای این نوع کدینگ استفاده می‌شود. در مجموع هدف از کدینگ حسابداری همان طور که پیشتر گفتیم، سازماندهی محاسبات حسابداری برای جستجو و دسترسی ساده به آنها است. در صورتی که کسب و کار شما یک کسب و کار ساده تولیدی با چند مشتری مشخص و منابع اولیه مشخص باشد، شاید بتوانید به سادگی نام طرف‌های حساب خود را در کد محاسبات آنها لحاظ کنید. اما در صورتی که محصولات و طرف حساب‌های گسترده‌ای داشته باشید، لازم است که از روش‌های ترکیبی و پیشرفته‌تر کدگذاری استفاده کنید.

نرم‌افزارهای حسابداری به صورت پیش‌فرض از کدها و شناسه‌های ویژه‌ای برای تعریف و ثبت هر ردیف داده‌ها استفاده می‌کنند. آنها همچنین به کاربر امکان می‌دهند که کدهای خود را روی این ردیف‌ها بگذارد. در حالی که کدهای خودکار نرم‌افزارها برای عدم تداخل حساب‌ها کارایی بسیار زیادی دارند، از آنجا که به شکل رندوم و اتفاقی و عددی تعیین می‌شوند، برای کاربر قابل شناسایی و تشخیص نیستند. این در حالی است که کدهایی که کاربر برای حساب‌ها تخصیص می‌دهد دارای معنا یا قابل شناسایی و تفکیک هستند.

و …


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت بررسی کدینگ حسابداری توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید