پاورپوینت بررسی رفتار پریودیک ٫ شکل پذیری و سختی پانل های برشی فولادی سخت شده 💯

دانلود پاورپوینت بررسی رفتار پریودیک ٫ شکل پذیری و سختی پانل های برشی فولادی سخت شده باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت بررسی رفتار پریودیک ٫ شکل پذیری و سختی پانل های برشی فولادی سخت شده

پاورپوینت-بررسی-رفتار-پریودیک-٫-شکل-پذیری-و-سختی-پانل-های-برشی-فولادی-سخت-شدهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 32 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
عنوان سمینار: بررسی رفتار پریودیک ٫ شکل پذیری و سختی پانل های برشی فولادی سخت شده
مقدمه:
پانل های برشی نقش مهمی را در بهبود رفتار لرزه ای سازه ها ایفا می کند. این سیستم بطور کلی در دیوار های برشی فولادی نازک یا پانل های برشی سخت شده در جان تیرهای پیوندی ( Link beam ) سازه های با قاب بادبندی برون محور یافت می شوند.
ظرفیت پس کمانشی , شکل پذیری وقابلیت اتلاف بالای انرژی سبب شده تا این سیستم به عنوان یک ابزار مناسب مورد توجه مهندسان و طراحان ساختمان قرار گیرد.
بطورکلی پانلهای برشی به دو صورت سخت شده و سخت نشده مورد استفاده قرارمی گیرند مقایسه رفتار پانل های سخت نشده وبه شدت سخت شده نشان داده است که پانل های
سخت نشده دارای یک محدوده ی شکل پذیری بیشتری نسبت به پانل های سخت شده و دارای سطح تسلیم وسیعی می باشد
پانل های برشی بطور گسترده در تیرهای پیوندی قاب های بادبندی برون محوروهمچنین به عنوان دیوار برشی فولادی نازک مقاوم در برابر زلزله در قاب های ساختمانی بکارمی رود. شکل پذیری بسیار خوب و تسلیم شدن تحت برش ازاهداف اساسی جهت دستیابی به سیستم پانل های برشی می باشد.
در این تحقیق اثر سخت کننده ها بر روی مقاومت نهائی پانل های برشی وسپس رفتار پریودیک پانل های برشی سخت شده و سخت نشده مورد مطالعه قرار گرفت و در نهایت با توجه به منحنی های هیسترزیس بدست آمده از پانل های برشی سخت نشده سخت کننده های بهینه ی مورد نیاز جهت فراهم نمودن شکل پذیری و اتلاف انرژی مورد تحقیق قرار گرفت.
معرفی دیوار برشی فولادی:
کاربرد اصلی دیوار برشی فولادی جهت مقاومت برشی افقی طبقه و لنگر های واژگونی ناشی از بار های جانبی می باشد. بطورکلی سیستم دیوار برشی فولادی متشکل از یک دیوار فولادی و دو ستون محیطی وتیرهای کف افقی می باشد که دیوار فلزی وستون ها به صورت ترکیبی به عنوان یک تیرورق عمودی عمل می کنند که ستون ها به عنوان بال تیرورق وصفحه ی پرکننده فلزی به عنوان جان آن عمل می کند و تیرهای افقی کم وبیش به عنوان سخت کننده های عرضی جان تیر- ورق عمل می کند. یک دیوار برشی با طراحی صحیح معمولا” دارای شکل پذیری وظرفیت اتلاف انرژی بالایی می باشد لذا دیوارهای برشی یک سیستم موثرو اقتصادی در برابر بارهای

 

دانلود فایل