پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل (دانلود سریع)

پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل

دانلود سریع پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل از فروشگاه فایل پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل  : پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل در 33 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل

پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل در 33 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 33
حجم 4174/846 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل در 33 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

ضرورت استفاده از حسابرس مستقل

هدف از حسابرسي مستقل چیست؟

نقش حسابرس مستقل

وي‍ژگي‌های حسابرس مستقل

وظایف حسابرس مستقل

انواع گزارش حسابرسی مستقل

ضرورت وجود حسابرس مستقل

اهمیت حسابرسی مستقل

بخشی از متن

مقدمه

حسابرسی مستقل به حسابرسی گفته می‌شود که توسط افراد یا شرکت‌هایی مستقل و به صورت حرفه‌ای اقدام به ارائه خدمات حسابرسی می‌کنند. معمولا این افراد از جانب مدیران شرکت‌ها فراخوانی می‌شوند و در قالب یک قرارداد اقدام به حسابرسی مالی یک مجموعه می‌کنند.

حسابرس مستقل علاوه‎بر اظهار نظر نسبت به صحت صورت‌های مالی و پیوست‌های آن، حسابرسی مستقل حاوی مطالعاتی در پیرامون چگونگی جریان امور و ارزیابی مستقلی نسبت به نتایج مالی عملیات و فعالیت‌های سیستم و کنترل‌های داخلی برقرار شده در آن نیز می‌شود.

امروزه بسیاری از حسابداران و حسابرسان در سراسر دنیا با تاسیس موسساتی هر یک از چند حسابدار و حسابرس ماهر و باتجربه مبادرت به انجام حسابرسی مستقل می‌کنند.

اقدامات حسابرسان مستقل شامل عملیات حسابرسی، خدمات حسابداری، تهیه و تنظیم سیستم‌های حسابداری، برقراری سیستم‌های مکانیزه الکترونیک، مشاوره در امور مالیاتی و یا تهیه گزارش‌های اختصاصی برای بانک‌ها، رسیدگی به اوراق بهادار و یا مراجع قضایی است.

ضرورت استفاده از حسابرس مستقل

•           تفکیک مالکیت از مدیریت در وادهای اقتصادی سهامی عام

•           تنوع و پیچیدگی رخدادها و فعالیت‌های مالی در وادهای اقتصادی سهامی عام

•           اطلاعات و گزارشات مالی توسط افراد غیر از استفاده‌کنندگان از اطلاعات ذکر شده تهیه می‌شود. در واحدهای اقتصادی سهامی عام منافع مالی عامه سهامداران مطرح می‌شود. الزامی است که حسابرسان مستقل ادای مالی مدیران واحدهای ذکر شده را بررسی و نسبت به آن‌ها اظهار نظر می‌کنند.

هدف از حسابرسي مستقل چیست؟

به عبارتی هدف از حسابرسي مستقل اظهارنظر حرفه‌ای و تخصصی در رابطه با صورت‌ها و گزارشات مالی واحدهای اقتصادی سهامی عام طبق بررسی‌های به عمل آمده مطابق با اصول ضوابط و استاندارهای رایج حسابرسی.

و …


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت بررسی حسابرسی مستقل توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید