پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی (دانلود سریع)

پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی

دانلود سریع پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی از فروشگاه فایل پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی  : پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی در 35 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی

پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی در 35 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 35
حجم 4247/224 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی در 35 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت  pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

هدف دشمن از ایجاد جنگ اقتصادی چیست؟

اتاق جنگ اقتصادی با نظام جمهوری اسلامی،وزارت خزانه داری آمریکا است

راهکار مقابله و پیروزی ایران در این جنگ نیز،روشن،شفاف و مشخص است

رزمنده جنگ اقتصادی کم داریم

جنگ اقتصادی برای اهداف سیاسی

جنگ روانی – اقتصادی

طرح امروز

 

بخشی از متن

مقدمه

جنگ اقتصادی،شیوه ای نوظهور برای عنادورزی با کشور هدف است که در ظاهِرِ تقابل با حاکمیت،جامعه را تحت فشار قرار می دهد.

در دوران معاصر، جنگ ها و منازعه ها نیز با تحولات جدی و بعضا بنیادی همراه شده اند البته طرح این موضوع به معنای فراموش شدن فازهای نظامی در جنگ های کنونی نیست آنچنان که در دوران فعلی نیز،شاهد شلیک گلوله ها و موشک های بسیاری در اقصی نقاط جهان هستیم، عرصه ای که خاورمیانه از کانون های اصلی و جدی آن به شمار می رود و روزی نیست که در این خِطِة جغرافیایی،شاهد ریخته شدن خون افراد نباشیم؛ سرزمینی تاریخی که از قرن های گذشته،جنگ را تجربه کرده ،از آن زمان که جنگ افزارها با ابزاری همچون سنگ و منجنیق تجهیز می شد تا به امروز که پهبادها،هواپیماهای پیشرفته نظامی،موشک های کوتاه برد،میان برد و دور برد، مواضع مورد نظر کشور مهاجم یا مدافع را مورد هدف قرار می دهد.

اما در دهه های اخیر،این واقعیت به اثبات رسیده که در دراز مدت،جنگ اقتصادی ، هزینه های سنگین تری را به کشور هدف تحمیل می کند. اگر در جنگ نظامی تخریب فلان مرکز و نیروگاه تولید برق مد نظر قرار گیرد اما در جنگ اقتصادی،کلیت جامعه،پیر،جوان،کودک ، مورد هدف قرار می گیرند.

بارزترین نِمود جنگ اقتصادی در تحریم ها، ظهور و بروز پیدا می کند، تحریم هایی که البته در قرن های پیش نیز از سوی مهاجمان علیه اهداف مورد نظر اِعمال می شد،اما این ساز و کار  نه به عنوان یک اولویت ویژه بلکه به عنوان ابزار و راهکاری فرعی با هدف مستاصل کردن رقیبان ،مورد نظر و اقدام قرار می گرفت.

اما در دهه های اخیر،با ظهور و بروز تحولات سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و نظامی و تغییر در مناسبات بین المللی،شیوه های منازعات و جنگ ها نیز تغییر پیدا کرده است.اجماع نظام غرب در سالیان نه چندان دور علیه ایران و تحریم های شدید اقتصادی،مصداقی بر گواه صدق این ادعاست.

تجربه جنگ 8 ساله ایران با رژیم بعثی عراق،مقاومت جانانه رزمندگان ایرانی و البته پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی ایران و بروز تغییرات جدی در تحولات اقتصادی،سیاسی و فرهنگی خاورمیانه در کنار تجربه های تلخ غرب و ایالات متحده در عراق،افغانستان،لبنان و … نشان داد،دیگر به مانند گذشته تاکید براین جمله که تمامی گزینه ها بر روی میز است لزوما به معنای جنگ نظامی نیست که البته هدف دشمن از طرح چنین عباراتی،القای فاز نظامی و ایجاد هراس در کشورهای غیر همسو با خود است.

مخالفت و نفرت افکار عمومی از جنگ و واکنش های بسیار منفی نسبت به خون و خونریزی هایِ به اصطلاح قدرت های جهانی،همگی مزید بر علت شده تا دشمن با تکیه بر جنگ اقتصادی کشورهای هدف را مُجاب به تمکین خواسته های نامشروع خود نمایند.

و …


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت بررسی جنگ اقتصادی توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید