پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری (دانلود سریع)

پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری

دانلود سریع پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری با کیفیت بالا, فایل پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری از فروشگاه فایل پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری  : پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری

پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 26
حجم 6121/198 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری در 26 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

استهلاک در حسابداری

انواع استهلاک در حسابداری

عوامل مستهلک شدن دارایی ها

عوامل و متغیرهای تعیین هزینه استهلاک

روش های محاسبه استهلاک دارایی

مقایسه روش های استهلاک در حسابداری

بخشی از متن

مقدمه

دارایی های ثابت یا دارایی های عملیاتی یک مجموعه همان دارایی های بلند مدت یک سازمان می باشند، که دارای عمر مفید هستند. فرآیند تخصیص بهای های تمام شده یک دارایی ثابت به سال های عمر مفید آن، استهلاک گفته می شود. هدف اصلی حسابداری استهلاک، کمک به اندازه گیری سود می باشد. محاسبه استهلاک از مهمترین هزینه های مرتبط با اموال، ماشین الات و تجهیزات می باشد. در این مبحث با مفهوم استهلاک در حسابداری و انواع آن، روش های محاسبه استهلاک دارایی ها در حسابداری و روش های ثبت استهلاک در حسابداری آشنا می شویم.

استهلاک در حسابداری

هدف اصلی حسابدای استهلاک، کمک به اندازه گیری سود و لزوم به حساب گرفتن کاهش در سودمندی دارایی می باشد. همانطور که در بالا به آن اشاره شده است سرشکن کردن و تخصیص بهای تمام شده دارایی ثابت به سالهای عمر مفید آن استهلاک گفته می شود. اصل مقابله هزینه ها با درآمدها، واحدهای تجاری را ملزم ساخته بهای تمام شده دارایی را در طول سالهایی که از آن برای ایجاد درآمد استفاده می شود، به هزینه تبدیل کنند. به عبارت دیگر بهای تمام شده در طول عمر مفید دارایی ثابت می ماند بطوریکه مجموع اقلام استهلاک دوره های استفاده از آن برابر می شود با، بهای اولیه منهای ارزشی که برای دارایی اسقاط در نظر گرفته شده است.باید در نظر داشت حسابداری استهلاک، سرشکن کردن بهای تمام شده است و با آن ارزش دارایی تعیین نمی شود. هر چقدر عمر مفید دارایی کم می شود، استهلاک ان به صورت منظم به عنوان هزینه به عملیات واحد اقتصادی اختصاص می یابد.

استهلاک در حسابداری به دو مورد باید توجه داشت:

•           استهلاک به معنی ارزیابی دارایی نیست

•           استهلاک انباشته هم به این معنی نیست که واحد تجاری، وجوه نقددی را انباشته کرده است. تا پس از مستهلک کردن دارایی ان را از وجوه ذخیره شده جایگزین نماید.

لازم به ذکر است استهلاک انباشته : مجموع تمامی هزینه استهلاک ثبت شده از تاریخ خرید یک دارایی ثابت می باشد. به عبارت دیگر استهلاک محاسبه شده در هر دوره به حسابی با عنوان استهلاک انباشته منظور می شود.  در صورتیکه هزینه استهلاک فقط مقدار استهلاک دوره جاری را نشان می دهد.  ما به التفاوت بهای تمام شده و استهلاک انباشته دارایی براست با ارزش دفتری دارایی.

ارزش دفتری دارایی = استهلاک انباشته دارایی  – بهای تمام شده دارایی

و …


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

پاورپوینت بررسی استهلاک در حسابداری توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید