پاورپوینت انتقال اطلاعات از طريق خطوط برق 💯

دانلود پاورپوینت انتقال اطلاعات از طريق خطوط برق باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

پاورپوینت انتقال اطلاعات از طريق خطوط برق

پاورپوینت-انتقال-اطلاعات-از-طريق-خطوط-برقلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 54 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
انتقال اطلاعات از طريق خطوط برق
Plc
( power line carrier )
چکیده :
فناوري انتقال اطلاعات از طريق خطوط برق، به مصرف کننده نهايي، يکي از فناوري هاي رو به رشد در بسياري از کشورهاي پيشرفته ي جهان است. بسياري از کشورهاي در حال توسعه نيز، براي استفاده و به کارگيري اين فناوري در سطح شبکه ي برق مطالعاتي انجام داده و برخي از آن ها به نصب آن پرداخته اند. از اين رو در اين پروژه، ابتدا به معرّفي و کليات فني اين فناوري پرداخته مي شود و سپس مزايا، کاربـردها و مشکـلات آن ذکر مي شود.
مقدمه:
از سال ها قبل در خطوط فشار قوي ( 400KV, 230KV, 132KV, 3KV ) از plc براي اهداف کنترلي و حفاظتي بين نيروگاه ها و پست هاي فشار قوي و مراكز كنترلي (ديسپاچينگ) استفاده مي شود. براي مثال مي توان به كنترل تنظيم توليد نيروگاه ها از راه دور (تنظيم نقطه مرجـع نيروگاه)، ارتباط تلفـني بين پست هاي فشار قوي و نيروگاه ها، ارسال مقدار توان، انرژي، ولتاژ و جريان کل شبکه به مرکز ديسپاچينگ، فرامين حفاظتي و… نام برد. در واقع PLC انتقال داده هاي مخابراتي را در خطوط فشار قوي بر عهده دارد .
با شروع تجديد ساختار در صنعت برق و به وجود آمدن بازارهاي رقابتي برق، لزوم مشارکت مصرف کننده در بازار برق (از قبيل کنترل مصرف، مديريت مصرف يا DSM ، اندازه گيري مصرف به صورت Real Time براي اهدافي مانند پيش بيني بار و … ) احساس شد. لازمه مشارکت مصرف کننده در اين بازار وجود تجهيزات مخابراتي موثر بين مصرف کننده هاي صنعتي، تجاري و حتي مسکوني در شبکه هاي توزيع برق است. PLC ، يکي از گزينه هاي موجود است که امکان پياده سازي آن نسبتا ساده است.

 

دانلود فایل