پاورپوینت اقلیم و ساختمان (تاثیرات محیط بر ساختمان)

پاورپوینت اقلیم و ساختمان (تاثیرات محیط بر ساختمان)

دانلود پاورپوینت اقلیم و ساختمان (تاثیرات محیط بر ساختمان) جهت رشته معماری

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت اقلیم و ساختمان (تاثیرات محیط بر ساختمان)

دانلود پاورپوینت اقلیم و ساختمان (تاثیرات محیط بر ساختمان) جهت رشته معماری

مشخصات فایل

تعداد صفحات 14
حجم 1304/890 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت اقلیم و ساختمان (تاثیرات محیط بر ساختمان) جهت رشته معماری در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

یادگیری، کارکردی است که با آن، دانش، رفتارها، توانمندی‌ها یا انتخاب‌های نو یا موجود به ترتیب، درک یا تقویت و اصلاح می‌شوند، که شاید به یک تغییر بالقوه در ترکیب دادهها، عمق دانش، رویکرد یا رفتار نسبت به نوع و گسترهٔ تجارب منجر شود. توانایی یادگیری، در دسترس انسان‎ها، جنبندگان و گیاهان و انواعی از ماشین ها قرار دارد. روند یادگیری در طول زمان، هرم یادگیری را دنبال مینماید. یادگیری به صورت آنی انجام نمی‎شود، بلکه بر پایه دانسته‌های گذشته رشد می‌کند. بر همین پایه، دید ما یادگیری می‌تواند در راستای یک روند تعریف شود تا مجموعه‌ای از دانش شیوۀ انجام و گزاره‌هایی بر مبنای واقعیت باشند. یادگیری، در نهایت به تغییراتی می انجامد که معمولاً دائمی هستند.
  

 

 

 

ایران دارای اقلیمهای مختلف و مناطق با آب و هوای متفاوت در فصول چهارگانه است. معماری گذشته ایران با تکیه به تجربه و تکنیک ساخت و به وسیله مصالح بومی، راه و روشهایی منطقی جهت برآورده شدن شرایط آسایش انسان ابداع نموده بود.[۱] با بررسی معماری سنتی این سرزمین می‌توان آن را معماری پایدار یا یکی از نمودهای معماری پایدار نامید. از مسائل مهم معماری پایدار توجه به موضوعات متفاوتی همچون اکولوژیک، ارزانی، در دسترس بودن، سازگاری با محیط زیست و موارد دیگر است. در ساختمان‌های سنتی همیشه استفاده از انرژیهای ارزان و در دسترس مانند آفتاب، باد و نور مد نظر بوده‌است، به همین دلیل ساختمان‌ها در مناطق مختلف دارای پلان و قرارگیری متفاوتی جهت حداکثر استفاده از انرژیهای یاد شده می‌باشد.[۱] امروزه این مسئله به دلایلی همچون افزایش قیمت زمین، افزایش جمعیت، افزایش قیمت مصالح، به وجود آمدن وسایل تهویه مطبوع، استفاده از انرژیهای فسیلی و … تا حد زیادی باعث تغییر روند معماری شده‌است.

 

 

 

فهرست مطالب
نفوذ رطوبت به ساختمان
تأثیر باد بر تهویه ساختمان
تقسیمات اقلیمی در ایران
جهت ساختمان در رابطه با اقلیم
ویژگی های مساکن بومی مناطق معتدل و مرطوب
عناصر مسکن در معماری معتدل و مرطوب
ویژگی مساکن بومی مناطق گرم و خشک
عناصر مسکن در معماری گرم و خشک
اقلیم گرم و خشک
مشکلات عمده در نواحی گرم و خشک


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢