پاورپوینت استراتژی توسعه

پاورپوینت استراتژی توسعه

دانلود پاورپوینت استراتژی توسعه

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت استراتژی توسعه

دانلود پاورپوینت استراتژی توسعه

مشخصات فایل

تعداد صفحات 26
حجم 46/722 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

 دانلود پاورپوینت استراتژی توسعه جهت رشته مدیریت در قالب 26 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

اگر در استراتژی توسعه ای، صنعتی شدن محور اصلی در توسعه است این صنعتی شدن امکان شکل گیری در بازار سرمایه آزاد و خصوصی در مقایسه با سایر بازارهای سرمایه در جاهای دیگر دنیا را به ما می دهد. باید ببینیم آیا امکان رقابت بین المللی برای اقتصاد ما وجود دارد و آیا ساختار اقتصادی ایران بر معیارهای دقیق اقتصاد کشورهای توسعه یافته قابل تبیین و توضیح است؟ در ایران درک غلطی که بی جهت هم هست وجود دارد که برای استفاده بهینه از منابع و کارایی در اقتصاد کشور به کمیت و کوچک کردن بنگاه های اقتصادی توجه می کنند.

 

 

به عنوان مثال ما چیزی حدود ۱۲۰۰ کارخانه تولید فرش ماشینی داریم که به غیر از چند تا بقیه این کارخانه ها فعال نیستند. آیا این تعدد به معنای رقابت در تولید فرش ماشینی است؟ یا ۳۶۰۰ کارخانه موتور سیکلت داریم که اکثرا وارد کننده و مونتاژ کننده موتور سیکلت هستند. با این تعدد بهره وری خیلی نازل است. اما در چین با ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون نفر جمعیت نصف این کارخانه تولید موتور سیکلت وجود ندارد. در ایران با بهره وری کم و هزینه بالا کار می شود اگر فعالیت به این شدت ریز و خرد باشد سرمایه قابل توجهی جمع نمی شود و ما بنگاهی با مقیاس بزرگ نداریم و نخواهیم داشت. برای همین سطح رقابت ما با بنگاه کوچک داخلی و بنگاه بزرگ خارجی است. اما اگر ما تجمیع سرمایه داشته باشیم رقابت با بنگاهی با مقیاس بزرگ فرصتی را فراهم می کند که دو دسته از هزینه های کاهش یابد.

 

 

زمان تاکتیک، که گردش آن بدون توقف و پیوسته است و انجام امور خرد و بی نهایت مولد در حیات یک موسسه، شرکت و سازمان را شامل می شود.زمان استراتژیک، که گردش آن ناپیوسته است و برای تصمیمات بزرگ و عمده تنظیم می شود، زیربنای آن مکاتب و اصولی است که تفکر انتقادی مداوم را امکان پذیر می سازد؛ لذا به ایجاد یک دوگانگی می انجامد و در یک زمان گذشته و حال با هم حضور می یابند.

 

 

 

 

عناوین:
استراتژی توسعه
ویژگی های یک مدیر استراتژیک
مدیریت استراتژیک از دیدگاه اجتماعی
عناصر مدیریت استراتژیک
عوامل مؤثر برتدوین اهداف


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢