پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی

پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی

دانلود پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی

دانلود پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی

مشخصات فایل

تعداد صفحات 62
حجم 200/766 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی جهت رشته حسابداری در قالب 62 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

حسابرسی عملیاتی :
امروز در محیط اقتصادی که دارای نظامهای متعدد و ابعاد گوناگون است، مدیریت سازمانی تأکید فزاینده ای بر ارزیابی صرفه اقتصادی، کارآیی و اثر بخشی عملیات سازمانی دارد.حسابرسی عملکرد به عنوان ابزاری برای این ارزیابی به کار می رود.استفاده بهینه از منابع در واحدهای اقتصادی کشور به ویژه در بخش های دولتی و عمومی؛ مسئولیتی وجدانی ، رسالتی عقلی ، فریضه ای شرعی  و وظیفه ای ملی است و در سطح کلان اقتصادی منجر به  حفظ و حراست منابع کشور ارتقای بهره وری، تحصیل منافع افزون تر و در نتیجه رشد و شکوفایی اقتصادی می شود.

 

 

ارائه کنندگان خدمات حسابرسی عملیاتی:در دنیای امروز، اغلب از حسابرسان مستقل و حسابرسان داخلی خواسته می شود تا عملیات واحد اقتصادی را ارزیابی کنند. بررسی علل تمایل روزافزون مدیران برای دریافت خدمات حسابرسی عملیاتی نشان می دهد که دو موضوع زیر بستر مناسبی برای انجام حسابرسی عملیاتی فراهم کرده است: .1هدایت مدیران برای توجه بیشتر به رعایت صرفه اقتصادی، کارایی و اثربخشی. .2ارتقای تجربیات حسابرسان مستقل در زمینه تشخیص و یافتن واقعیت های موجود در حسابرسی مالی، مشاوره مدیریت و ارائه رهنمودهای لازم به مدیران.

 

 

عنوان:
مقدمه
žحسابرسی صورتهای مالی
žحسابرسی رعایت
žحسابرسی عملیاتی
žحسابرسی داخلی
žحسابرسی قانونی
موارد قابل توجه در حسابرسي اثربخشي 
هدف هاي حسابرسي عملياتي 
اصول حسابرسی عملیاتی
فرآيند کلي حسابرسي عملياتي    
فهرست منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢