پاورپوینت، انواع بازاریابی و خلاقیت در مدیریت بازاریابی، 65 اسلاید،powerpoint

پاورپوینت، انواع بازاریابی و خلاقیت در مدیریت بازاریابی، 65 اسلاید،powerpoint

پاورپوینت، انواع بازاریابی و خلاقیت در مدیریت بازاریابی، 65 اسلاید،powerpoint

پاورپوینت، انواع بازاریابی و خلاقیت در مدیریت بازاریابی، 65 اسلاید،powerpoint

دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 308 کیلو بایت
تعداد صفحات 65
برای فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پاورپوینت با موضوع انواع بازاریابی و خلاقیت در مدیریت بازاریابی در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 65 اسلاید

خلاقیت (Creativity) عبارتست از :

بکارگیری توانایی های ذهنی برای ایجاد یک فکر و یا یک مفهوم جدید

بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می‏باشد.

„

1- بازار فعال (Active Market)

2- بازار محتمل (Possible Market)

3- بازار بالقوه (Potential Market)

4- بازار پنهان (Latent Market)

-بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا، حمل و نقل و انبار کردن آن
– بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.

-بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.

خواسته ها بیانگر کیفیت ارضاء نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای از کوشش و تلاش فرد برای نیل به خواسته های نامحدود او صورت می‏گیرد. تنوع طلبی و انتظار دستیابی به امکانات رفاهی و بالا بردن سطح زندگی ناشی از خواسته های انسان است.

خواسته ها بیانگر کیفیت ارضاء نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای از کوشش و تلاش فرد برای نیل به خواسته های نامحدود او صورت می‏گیرد. تنوع طلبی و انتظار دستیابی به امکانات رفاهی و بالا بردن سطح زندگی ناشی از خواسته های انسان است.