پاورپوينت زنبورداری و پرورش زنبور عسل

پاورپوينت زنبورداری و پرورش زنبور عسل

دانلود پاورپوينت زنبورداری و پرورش زنبورعسل

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوينت زنبورداری و پرورش زنبور عسل

دانلود پاورپوينت زنبورداری و پرورش زنبورعسل

مشخصات فایل

تعداد صفحات 46
حجم 96/67 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی ppt

توضیحات کامل

دانلود پاورپوينت زنبورداری و پرورش زنبورعسل جهت رشته کشاورزی در قالب 46 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

تاريخچه زندگی و قدمت زندگی زنبور عسل روی كره زمين ، زندگی اجتماعی زنبور عسل در يك كلنی ، نظم اجتماعی حاكم در كندو ، قدرت خارق العاده زنبور عسل در معماری و ساختن حجره های مومی شان ، موروثی بودن عموم اطلاعات كاربردی ، ويژگی های خاص زيست شناسی ، قدرت منحصر به فرد زنبور عسل در تبديل شهد گياهان يا شربت شكر به عسل به عنوان يک غذای پر انرژی و دارویی شفا بخش، قدرت اين حشره در ساختن موم و موم بافی ، جمع آوری بره موم و كاربرد آن ، ساختن شاه انگبين و چگونگی استفاده از آن و ساختن زهر به منظور استفاده از آن در هنگام دفاع و به عنوان یک داروی مهم و از همه اين شگفتی ها مهم تر ، قابليت منحصر به فرد زنبور عسل در جمع آوری گرده گياهان و گرده افشانی بسياری از گياهان گلدار كه با اين ويژگی، بطور مستقيم و غير مستقيم حدود 50% غذای بشر تامين می شود و بسياری از گياهان و حيوانات امكان ادامه حيات می يابند.

ميزان توليد محصول عسل به آب و هوا، نژاد زنبور و مديريت زنبوردار بستگی دارد. در نقاط خوش آب و هوا، گياهان و رستنی های فراوان مي رويند و در فصل گلدهی، محصول عسل خوبی از آن نقاط برداشت می شود.همچنين نژاد های فعال زنبور عسل عمل گرده افشانی گياهان را نيز بهتر انجام می دهند.

عامل مديريت در زنبورداری همچون ساير امور از اهميت ويژه ای برخوردار است، زيرا يک زنبوردار ناآگاه نه تنها قادر به عسل گيری از زنبورهای عسل نخواهد بود، بلكه به راحتی كلنی های خود را به كشتن می دهد. بنابراين آشنایی به فنون زنبورداری و داشتن اطلاعات علمی و تجارب عملی از مهم ترين واجبات كار با زنبور عسل است.

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

توصیف پروژه

توجیه پروژه

امکانات

اشتغال زایی

میزان اجرایی بودن طرح

بازاریابی

برنامه بازدید و زمان بندی در فصول مختلف

تجهیزات مورد نیاز

براورد های اولیه

هزینه های تولید سالانه

سود حاصله

هزینه نگهداری

اهمیت پرورش زنبورعسل

فواید زنبورعسل و فراورده های ان

نژادها

و…


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢