پاورپوينت درس بازاریابی و مدیریت بازار

پاورپوينت درس بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود پاورپوينت درس بازاریابی و مدیریت بازار

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

پاورپوينت درس بازاریابی و مدیریت بازار

دانلود پاورپوينت درس بازاریابی و مدیریت بازار

مشخصات فایل

تعداد صفحات 280
حجم 118/455 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوينت درس بازاریابی و مدیریت بازار جهت رشته مديريت قالب 280 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش

 

 

 

بازاريابي و مديريت بازار يکي از شاخصهاي مهم دانش مديريت است که وظيفه اصلي آن شناخت نيازها و خواسته هاي انساني و رفع آنها از طريق فرايند مبادله منابع مي باشد. چرا که جوامع امروزي بيش از هر زمان ديگري از يک طرف با نيازها و بالاخص خواسته هاي روز افزون انسانها و از طرف ديگر با کمبود منابع مواجه بوده و مديران بايد با منابع محدود موجود جوابگوي خواسته هاي نامحدود افراد باشند.

 

 

 

بازاريابي داراي مفهوم خيلي گسترده بوده و همان طوري که پيتر دراکر بيان مي کند از ديدگاه مشتريان; بازاريابي دربرگيرنده همه فعاليتهاي يک سازمان است. بنابراين به جاست که به جاي واژه بازاريابي از عبارت مديريت بازار که دربرگيرنده کليه فعاليتهاي فوق است; استفاده گردد.

 

 

 

بازاريابي علي رقم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهاي کوتاه مدت براي فروش کالاهاي نيمه ضروري و لوکس و تشريفاتي خلاصه نميشود بلکه آن شامل مجموعه اي از فعاليتهاي توليدي; توزيعي و تجاري است که کالاها را سريعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهايي برساند .

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
مفاهيم اساسي بازاريابي
نياز
خواسته
تقاضا
کالا
مبادله
معامله
معامله به اشکال زير صورت ميگيرد
بازار
وظايف مدير بازاريابي
بازاريابي تبديلي
بازاريابي انگيزشي
بازاريابي توسعه اي
بازاريابي مجدد
بازاريابي همزماني
فلسفه توليد
فلسفه کالا
فلسفه فروش
فلسفه بازاريابي
بازار انحصار کامل
بازار رقابت انحصاري


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢