مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا
هدف از این مقاله ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود
✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی
✔️ قابلیت ویرایش فایل
✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم
مقاله ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا
هدف از این مقاله ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 38 |
حجم | 1064/562 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی |
توضیحات کامل
زمینه و هدف: پلیس راهنمایی و رانندگی خدمات ترافیکی زیادی را به شهروندان ارائه میکند، با این حال علیرغم پیشرفتهای فراوان در عرصههای مختلف هنوز مدلی برای سنجش کیفیت خدمات این پلیس تخصصی وجود ندارد. هدف مقاله حاضر ارائه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران است.
روششناسی: تحقیق حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از لحاظ ماهیت، پیمایشی است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه میباشد که روایی آن از طریق خبرگان و پایایی آن از طریق محاسبه ضریب آلفای کرونباخ به میزان 95/. تایید شده است.
جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و تهران بزرگ است که 200 نفر از آنان به عنوان نمونه آماری انتخاب گردیدند. دادهها با استفاده از روش تحلیل عاملی تأییدی هر یک از ابعاد و مؤلفههای مدل کیفیت با استفاده از نرمافزار اسمارت پی.ال.اس مورد آزمون قرار گرفتند. یافته: یافتههای تحقیق نشان میدهد که اگر چه مدلهای مختلفی برای سنجش کیفیت خدمات وجود دارد، اما مدل مناسب کیفیت خدمات راهور باید مدلی ترکیبی با محوریت حفظ ارزش های اسلامیباشد.
نتیجهگیری: مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای سیزده بعُد (ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزشهای اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخگویی به شهروندان، پاسخگویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فناوری اثربخش) است.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود”
☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢