كارآموزي عمران 40 ص 💯

دانلود كارآموزي عمران 40 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

كارآموزي عمران 40 ص

كارآموزي-عمران-40-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 35 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏گزارش کارآموزی
‏موضوع :
‏ ‏ ‏نحوه ساخت پی و اسکلت بتنی تا پایان سقف اول
‏فهرست مطالب
‏عنوان صفحه
‏مقدمه 3
‏اجرای شبکه پی 5
‏بتن ریزی پی ‏18
‏اجرای سقف ‏25
‏اجرای پله ‏36
‏2
‏3
‏مقدمه
‏پیشرفت سریع جوامع و‏ن‏یازهای روز افزون آنها به انجام طرح‏ ‏های مختلف عمرانی از یك طرف و رشد و توسعه علوم مختلف از طرف دیگر، ایجاب می ‏نماید تا با یك برنامه ریزی صحیح و همه جانبه و نیز استفاده بهینه از ابزار و امكانات موجود در جامعه ، گامی بلند‏ ‏ در جهت ترقی و تعالی جامعه برداشته شود‏.
‏ب‏ه ‏دلیل گسترده بودن حوضه فعالیت دانش آموختگان این رشته، شغل‏ ‏هایی که یک مهندسی عمران می‏ ‏تواند داشته باشد ب‏ه ‏صورتهای مختلفی طبقه بندی می شوند. یک مهندس عمران می تواند در حوضه پیمانکاری، مشاوره، نظارت و یا اگر دقیق‏ ‏تر به موضوع بنگریم در قسمتهای ساختمان سازی، سدسازی، راه سازی، پالایشگاه و سازههای صنعتی، مدیریت ساخت، سازه های دریایی و … فعالیت داشته باشد‏.
‏فعالیت یک مهندس عمران در هر یک ازاین قسمت ها علاوه بر تسلط در زمینه تئوری ، نیازمند تجربیات عینی و عملی است . یکی از فرصت هایی که می تواند در انتقال این تجربیات به شخص مفید باشد ، واحد کارآموزی است . اگرچه که آشنایی و شناخت تمامی مسایل و نکات عملی مستلزم سال ها تلاش و حضور در پروژه های مختلف عمرانی است ، لیکن فرصت کوتاه کارآموزی هم می تواند شخص را در رسیدن به این هدف یاری کند .
‏4
‏در همین راستا نگارنده با توجه به علایق شخصی خود ، اقدام به کارآموزی در شرکت فنی و مهندسی ‏«‏ ‏خزر‏ بتن‏ ‏»‏ نمود که عمده فعالیت آن پیمانکاری است . لذا دوره کارآموزی در یک سازه بتن مسلح در حال ساخت به عنوان سرپرست کارگاه سپری شد.
‏ شروع کارآموزی مقارن پایان دیوارچینی پی و پایان آن هم زمان با اجرای ستون طبقه دوم بوده است . نوع پی ساختمان نواری دو طرفه ( شبکه ای ) و سیستم سقف آن تیرچه بلوک است .
‏گزارش کارآموزی پیش رو اگرچه حاوی تمامی نکات اجرا یی انجام شده نیست ، لیکن مهمترین نکات را در بر دارد.همچنین قسمت هایی از نقشه های معماری و سازه ای که در طول دوره مورد استفاده قرار گرفته است در پیوست آمده است.
‏اجرای‏ شبکه ‏پی

 

دانلود فایل