قلم نوری (پاورپوینت ) 💯

دانلود قلم نوری (پاورپوینت ) باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

قلم نوری (پاورپوینت )

قلم-نوری-(پاورپوینت-)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 26 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
1
2
قلم نوری
(Light Pen) قلم نوری
3
قلم نوری
قلم نوری یک ابزار ورودی کامپیوتر میباشد (Input Device) که بوسیله سیم یا به روش بیسیم به کامپیوتر متصل میگرددو از آن برای کشیدن تصاویر گرافیکی یا برای اشاره به menue option منوهای سیستم عامل یا منوی دیگر نرم افزارها مانند ماوس استفاده می گردد .
قلم نوری با ظاهری شبیه به قلم معمولی است.در نوک آن بجای گوی آغشته به جوهر ، لوازم اپتیک نوری شامل یک عدسی همگرا ، یا در نوع تکاملیافته ترکیبی از عدسیها و فیبر نوری قرار گرفته است .
کاربر قلم را به سوی نقطه مورد نظر بر روی صفحه نمایش نشانه میگیرد و دکمه های کنترلی واقع بر روی بدنه قلم نوری را برای ارتباط با کامپیوتر فشار میدهد . در این سیستم قلم نوری که ابتدایی ترین نوع آن به شمار میرود ، هیچ نور یا اشعه ای از قلم نوری به صفحه تابانده نمیشود . بلکه نور از صفحه نمایش به قلم می تابد .
4
قلم نوری
بوسیله عدسیها تصویری کامل ویا تنها یک یا چند پیکسل از صفحه نمایش بر روی فتوسل که در داخل قلم است انداخته می شود . درست مانند دوربینهای عکاسی که عدسی همگرا بر روی فیلم ایجاد تصویر می نماید .
فوتوسل ، انرژی دریافتی از فوتون های نور را به جریان الکتریکی تبدیل می نماید و این همان پالسی است که پس از تقویت به وسیله IC تقویت کننده به قسمت پردازش و سپس کامپیوتر ارسال می شود. در قلم های نوری سازمان یافته تر وضعیتی شبیه دوربین های تصویر برداری مشاهده می کنیم . یعنی تعداد زیادی فوتوسل که حتی حساسیت به سه رنگ متفاوت قرمز ، سبز و آبی دارد . در کنار هم الگو های تصویری را به پالس های الکتریکی تبدیل می کند.بنابراین با آنها قادریم از فاصله دورتر بر روی صفحه های نمایش کار کنیم .حتی در وسایل بازی کامپیوتری ابتدایی مانند نینتندو Nintendo ، قلم نوری به شکل اسلحهوجود داشت که به وسیله آن میشد به کاراکترهای بازی شلیک کرد .
5

 

دانلود فایل