قالب های ساخت آگهی،ارزیابی آنها و تولید آگهی تلویزیونی و انیمیشنی

نمونه پایان نامه کارشناسی ارشد قالب های ساخت آگهی،ارزیابی آنها و تولید آگهی تلویزیونی و انیمیشنی

قالب های ساخت آگهی،ارزیابی آنها و تولید آگهی تلویزیونی و انیمیشنی

قالب های ساخت آگهی،ارزیابی آنها و تولید آگهی تلویزیونی و انیمیشنی

در این پایان نامه فصل اول به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده است و فصل دوم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود

مشخصات فایل

تعداد صفحات 58
حجم 0/83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته مدیریت رسانه

قالب های ساخت آگهی،ارزیابی آنها و تولید آگهی تلویزیونی و انیمیشنی

 
*قابل استفاده برای رشته های مدیریت بازرگانی،مدیریت بازاریابی،گرافیک و هنر
 
چکیده:
گام اول تخمین زمینه‌های تولید یا برآورد مخارج آن است. نسخه‌هایی از فیلمنامه و فیلمنامة مصور آماده و به تهیه‌كنندگان داده می‌شود؛ آنان براساس سابقة كار، سبك، تخصص و مهارت‌های كارشناسان انتخاب می‌شوند. به‌همراه فیلمنامه و فیلمنامة مصور، یادداشت‌های مربوط به تولید نیز، برای تهیه‌كنندگان فرستاده می‌شود. در این یادداشت‌ها، نكاتی دربارة نحوة تولید وجود دارد كه در آن، نویسنده یا طراح صحنه كه خالق آگهی تلویزیونی است، به‌توضیح هدف كار، سبك یا حال و هوای آن می‌پردازد و نیز، نحوة انتخاب هنرپیشه‌ها، وسایل صحنه، تزیینات و فنون مورد نیاز را مشخص می‌كند. در این ضمن، استودیو هم از تاریخ تحویل كار و دیگر بخش‌هایی كه لازم است فراهم شوند، آگاه می‌شود. استودیوها به ارزیابی آگهی تلویزیونی پیشنهاد شده می‌پردازند و ضمن برآورد هزینة تولید آن، میزان سود استودیو را هم مشخص می‌كنند.
 
 براساس نرخ‌های ارائه شده، آژانس نیز، نظرها و توصیه‌های خود را عنوان می‌كند. كارمزد آژانس و هزینه‌های دیگر به آن اضافه می‌شود و این مبلغ، برای كسب موافقت مشتری، به وی داده می‌شود.نمایندگان آژانس كه معمولاً عبارتند از نویسنده یا طراح صحنه به علاوة نمایندة تهیه‌كننده یا كاركنان استودیو (تهیه‌كننده و كارگردان) با یكدیگر ملاقات می‌كنند تا دربارة تولیدی كه بزودی صورت می‌گیرد، بحث و برنامه‌ریزی كنند. این عمل، پیشاپیش، از بسیاری از مشكلات پرخرج یا تأخیرات احتمالی در طول فیلمرداری جلوگیری می‌كند.
 
 
در این پایان نامه در فصل اول به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده است. و فصل دوم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود. 
 
 
کلمات کلیدی:

آگهی انیمیشنی

تولید آگهی تلویزیونی

قالب های ساخت آگهی

بررسی زییایی شناختی آگهی

 
 
 
مقدمه:
از دید تماشاگران نخستین، پیكره‌های متحرك، گونة دیگری از افسون‌های نوین سینما به‌شمار می‌رفت. در فرانسه، امیل كول   در سال 1908 آدمك‌هایی را به شكل چوب كبریت‌های كوچك سفیدی پدید آورد كه در برابر زمینه سیاهی بازی می‌كردند. سال بعد وینزور مك‌كی  آمریكایی، گرتی، دایناسور تربیت شده   را ساخت و تماشاگران را با فیلم‌های كوتاه انیمیشن، به‌عنوان بخشی از برنامة نمایشی معمول آشنا ساخت. سال‌های 1913 تا 1917 شاهد پیدایش یك رشته فیلم‌های انیمیشن آمریكایی بود. كنلل هیزالیا   ساختة جان آر. بری  ، گربة دیوانه ساختة بن هریسون  و مانی گولد ، فلیكس گربه  ساختة پت سولیوان  ؛ و سرانجام كوكوی دلقك   ساختة مكس فلیشر .(تصویر از سال 1908 تا 1917 یعنی طی یك دهه، فیلم‌های انیمیشن از نمایش‌هایی كه تماشاگر را از شیوة كار برجسته‌اش به شگفتی می‌انداخت، به‌جایی رسید كه تماشاگران، با شادی و غوغا پذیرای نمایش‌های خنده‌آور آن شدند. اندك اندك فیلم‌های كارتون به همان اندازه فیلم‌های سرگرم‌كننده به موفقیت رسیدند و عاقبت جانورانش نیز به اندازه هنرپیشگان زنده نام‌آور شدند.
 
اما فیلم انیمیشن تا هنگام پیدایش حاشیة صوتی به جایگاه راستین خویش دست نیافت. والت دیزنی كه فیلم هود كوچولوی قرمز مهاجم  را پس از برپا كردن استودیوی خود در سال 1923 ساخت، این آینده‌بینی را داشت كه ارائه نخستین فیلم‌های كوتاه میكی ماوس را تا سال 1928 به تعویق اندازد تا صدای همزمان از راه برسد . در سال‌های 1928-1938 گسترش شگفت‌انگیزی در فیلم‌های كارتونی بلند روی داده این دهه پربارترین دوره پیشرفت و پیروزی رشته فیلم‌های میكی ماوس، دانلد داك و مجموعة سمفونی احمقانه  بود كه با ساختن و پخش فیلم بلند و تجاری سفید برفی و هفت كوتوله به پایان رسید. رنگ، موسیقی و جلوه‌های صوتی دست به دست هم، فیلم كارتون را به پایه‌ای از بالندگی رساندند كه شانه به شانه فیلم‌های بلند سرگرم‌كننده می‌سایید.
 
از آغاز سال 1943 و ساختن فیلم پرآوازة شادی زندگی ، كم كم سبك ساختن انیمیشن دچار تغییر و تحولات شد؛ در سال 1933 اسكار فیشینگر ساخت نخستین الگوهای انتزاعی خود را آغاز کرد. كه برداشتی از نوای موسیقی بود، و پس از او لن لی  سلسله فیلم‌های رنگی تجربی و انتزاعی خود را ساخت این فیلم‌ها نخستین نمونه‌هایی بودند كه نورمن مك لارن  از رویشان فیلم‌هایی برای سازمان ملی فیلم كانادا ساخت.در سال‌های 1930-1934، شیوه‌های نوینی برای ساخت انیمیشن ابداع شد كه از جملة آنها می‌توان به تلاش‌های برتولد بارتوش  در استفاده از پیكره‌های چوبی، و الكس الكسیف  و كلر پاركر   با ابداع شیوة تخته سنجاق  اشاره كرد. این فیلم‌های پیشگام به شیوه‌های گوناگون كمك كردند تا پایگاه فیلم انیمیشن با شیوه‌های پیشرفته‌تر گرافیكی، بهتر درك شود.
 
 
 
فهرست مطالب
 

فصل اول- تولید آگهی تلویزیونی

– از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی
— مرحلة مناقصه
— ضوابط
— آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود
— اتحادیه‌ها
-فنون تولید
— فیلم زنده
–انیمیشن
 

فصل دوم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

-تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

-انیمیشن و تلویزیون
-چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

-برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

–تفسیری
–گرافیكی

-تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

–تكنیك های دو بعدی
—تكنیكCel Animation
— تكنیك Paper Animation
— تكنیك Cut Out
—تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation
–تكنیك های سه بعدی
—تكنیك Stop motion
—تكنیك سه بعدی كامپیوتری
— شیوه های تركیبی

–برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

—توهّمات بصری
—تدوین
– متحركسازی، اصول زیبایی شناختی
–صدا
–افكت های صوتی
–موسیقی
–ارزش های رنگی و سیاه و سفید
–نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها
– نیازهای سازمانهای تبلیغاتی
-برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن
–اغراق
–فانتزی
–نمادپردازی
–طنز
-انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان
-شخصیت های كارتونی
-فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

 

نمونه پیشینه تحقیق در پایان نامه