فصل دوم پایان نامه بازاریابی اینترنتی

فصل دوم پایان نامه بازاریابی اینترنتی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

فصل دوم پایان نامه بازاریابی اینترنتی

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی اینترنتی بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات 27
حجم 106/1008 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

 

پراساد و همکاران بازاریابی اینترنتی را استفاده از اینترنت در فعالیت های بازاریابی مرتبط با مشتری،مرتبط با کانال های توزیع و فروش،تحقیقات بازاریابی و ارتباطات مدیریت تعریف می کنند. هدف از بازاریابی اینترنتی،باید تلفیق آن با یک استراتژی جامع بازاریابی باشد که اصول بازاریابی غیر الکترونیکی از آن حمایت و پشتیبانی می کنند البته منظور این نیست که بازاریابی اینترنتی ویژگیهای خاص و منحصر به فرد خود را ندارد.

 

 

 

 

بازاریابی اینترنتی درباره بیان یک ایده بزرگ و کلان نیست،بلکه در آن اطلاعات و تصاویر گرافیکی جذابی به نمایش در می آیند که هر مشتری را به خود جلب می کند(مدیران،1386، ص3). برای دستیابی به تجزیه و تحلیل عمیق تری از سیر تکاملی مفهوم بازاریابی اینترنتی و یکپارچه سازی آن با اجزایی که بر اساس فناوری هستند،نیاز است تا در سایر رشته های بازاریابی پژوهشی انجام گیرد.در یک نگاه اجمالی منابع مختلفی را برای این مفهوم مانند بازاریابی تعاملی،بازاریابی دیجیتالی،بازاریابی اینترنتی،بازاریابی الکترونیکی و بازاریابی آن لاین،می توان یافت.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
1-1-    : بازاریابی اینترنتی    2
1-1-1-    تعریف بازاریابی اینترنتی    2
1-1-2-    اصول بازاریابی الکترونیکی    3
1.اصل خیابان بن بست:    3
2.اصل بده بستان:    3
3.اصل اعتماد:    3
5.اصل روزنه:    4
1-1-3-    بازاریابی اینترنتی،اهمیت و مزایای آن:    5
1.بعد ارتباطی(تبادل اطلاعات میان خریداران و فروشندگان):    5
1-1-4-    2.بعد مبادلاتی(فعالیت های مربوط به فروش محصولات):    6
1-1-5-    2-4-4آمیخته بازاریابی محور پارادایم جدید    6
جدول‏2 4تحولات بازاریابی در ابعاد مختلف    8
1-1-6-    تکنیک ها و روش های بازاریابی اینترنتی(قاضی زاده،عباسی اسفنجانی ،1385،ص45):    8
1-1-7-    ایجاد وب سایت یا پایگاه الکترونیکی در شبکه جهانی برای سازمان و معرفی آدرس به موتورهای جستجو گر اصلی و گروه های تخصصی و فهرست های اینترنتی:    8
1-1-8-    بازاریابی از طریق پست الکترونیک:    9
1-1-9-    گروه های خبری و اتاق های گفتگو:    9
1-1-10-    کوکی ها:    11
1-1-11-    بازاریابی ویروسی(viral marketing):    11
1-1-12-    بازاریابی شبکه ای(Net work marketing):    12
2-    پیشینه موضوعی پژوهش:    13
3-    منابع و مأخذ    17


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢