طرح کارآفرینی و توجیهی تولید بیسکویت 💯

دانلود طرح کارآفرینی و توجیهی تولید بیسکویت باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

طرح کارآفرینی و توجیهی تولید بیسکویت

طرح-کارآفرینی-و-توجیهی-تولید-بیسکویتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 33 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
1
طرح کار آفرینی
طرح کارآفرینی و توجیهی تولید بیسکویت
2
خود ارزیابی و کسب آمادگی
برای موفقیت در در بازار کسب و کار باید با اصول بازاریابی و فروش محصولات آشنایی داشته باشیم.کسب سود که یکی از مهمترین اهداف یک کسب و کار است٬جز با فروش محصول به مشتریان و دریافت بهای آن میسر نمی شود. گام نخست برای کمک به توسعه کارآفرینی٬تزریق دانش مدیریت به کسب کارهای کوچک است.چه بسیار افرادی که با انگیزه های فراوان وارد دنیای کسب و کار می شوند و کسب و کار جدیدی را راه اندازی می کنند ولی بعد از مدتی٬به دلیل ناتوانی در رقابت٬وپیدا نکردن بازار مناسب برای کالاها و خدمات خود٬با دلسردی و نا امیدی٬کسب و کار خود را تعطیل می کنند.عدم توجه به دانش مدیریت٬یکیاز عوامل اصلی شکست این افراد به شمار می آید.
3
شناسایی و ارزیابی فرصت
اصولا قبل از انجام هر گونه فعالیتی در رابطه با طرح ریزی یک واحد صنعتی،باید محصول یا محصولات مشخصی را جهت تولید در آینده انتخاب کرد.در این مرحله ابتدا برای انتخاب محصول بهینه لازم است تا تعدادی از محصولات قابل تولید را با یکدیگر مقایسه کرده و پس از تعیین بهترین محصول جهت تولید،به جمع آوری اطلاعات اولیه بیشتری در مورد بازار آن محصول پرداخت. بازار هر محصول بستگی به میزان عرضه آن محصول(مقدار تولیدات داخلی بعلاوه واردات) و نیز میزان تقاضای آن محصول(مقدار صادرات و مصرف داخلی)دارد.پس از براورد تقریبی این دو کمیت و همچنین تخمین قیمتی مناسب برای حال و آینده محصول،نوبت آن است که سهمی از بازار را که در آینده توسط تولیدات واحد صنعتی مورد نظر تحت پوشش قرار میگیرد،براورد کرده و از این طریق برنامه ای را برای تولیدات و فروش آینده خود در نظر گرفت.
4
نوآوری و ایده یابی
در این مرحله لازم است که اطلاعات بیشتری راجع به محصول مورد نظر جمع آوری شود.این اطلاعات بیشتر جنبه فنی داشته و عموما پس از جمع آوری،باید از دید فنی و طراحی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. انجام یک تجزیه و تحلیل فنی دقیق و حساب شده ممکن است به تغییر شکل،جنس و یا نوع قطعات و اجزای بکارگرفته شده در محصول بیانجامد و نهایتا محصول جدیدی را با خصوصیات و ویژگی های بهتر پدید آورد.در این مرحله پس از تعیین طرحها و نقشه های دقیق قطعات محصول و نیز نحوه مونتاژ آنها بر روی یکدیگر،نوبت به آن میرسد تا این قطعات و اجزا را به 3 گروه اصلی به شرح زیر تقسیم کنیم: -قطعاتی که مستقیما باید از بازار خریداری شوند. -قطعاتی که برای ساخت به بیرون از کارخانه سفارش داده میشوند. -قطعاتی که در کارخانه باید تولید شوند. پس از دسته بندی این 3 گروه اصلی و کدگذاری آنها،با توجه به نرخ تولید براورد شده در مرحله قبل،نیاز سالانه به هر یک از قطعات را با احتساب میزان خرابی و دوباره کاری بدست آورد و به کمک این ارقام به محاسبه مقدار مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این تعداد از قطعات در طول سال خواهیم پرداخت.
5

 

دانلود فایل