دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word (دانلود سریع)

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word

دانلود سریع دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word با کیفیت بالا, فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word از فروشگاه فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word برای دانلود قرار داده شده است برای مشاهده توضیحات دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word دکمه دانلود در زیر قرار دارد. در صورت داشتن هر گونه مشکل در دانلود فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word با شماره پشتیبانی سایت 09214087336 از طریق پیامک در ارتباط باشید.

دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word

 با بهترین کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته آماده دانلود است فوری دانلود کن

کلمات کلیدی دانلود دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word  :مبانی نظری حسابرسی
,ادبیات نظری حسابرسی
,چارچوب نظری حسابرسی
,فصل دوم پایان نامه حسابرسی
,خرید مبانی نظری حسابرسی

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری حسابرسی و انواع آن با فرمت docx در قالب 16 صفحه ورد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 16
حجم 60/142 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری حسابرسی و انواع آن با فرمت docx در قالب 16 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

اهمیت حسابرسی در بخش‌های عمومی‌ و دولتی، بر کسی پوشیده نیست اما به رغم اهمیت زیاد، متأسفانه در ایران، توجه لازم به این موضوع نمی‌شود و حتی در دوره‌های تحصیلی دانشگاهی و در مجلات حرفه‌ای و تخصصی کمتر به آن اشاره می‌شود (رحیمیان 1387 ،27). در عرصه بین الملل نیز تا به حال تعریف جامع و مانعی از حسابرسی دولتی که مورد قبول اکثر کشورها باشد، از سوی مراجع با صلاحیت یا انجمن‌های حرفه‌ای ارائه نشده است. در واقع، محدوده‌ی این واژه در هر کشوری، بنا به مقتضیات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و چگونگی اعمال نظارت بر عملکرد دولت، با توجه به قوانین و مقررات مربوط، تعیین می‌شود. امروزه در بعضی از کشورها، حسابرسی دولتی با طیف بسیار وسیع، همه فعالیت‌های دولت مالی و غیرمالی را در برمی‌گیرد و در برخی دیگر، محدود به رسیدگی به اعتبارات مصرف شده است.

 

 

 

اکنون حسابرسی دولتی ایران، به موجب قوانین و مقررات موضوعی، به حسابرسی سنتی محدود است. در قوانین و مقررات مالی و محاسباتی کشور، تعریفی از حسابرسی دولتی به چشم نمی‌خورد و می‌توان آن را به اعتبار قوانین و مقررات مالی و محاسباتی کشور و عرف حاکم بر شیوه‌ی رسیدگی به حساب دستگاه‌های اجرایی، اینگونه تعریف کرد: حسابرسی دولتی عبارت است از «رسیدگی و ارزیابی سامان¬مند صورتحساب عملکرد بودجه‌ی کل کشور (تفریغ بودجه) و همچنین عملیات مالی دستگاه‌های اجرایی و هر واحدی که به نحوی از انحا، از بودجه کل کشور استفاده می‌کنند. به منظور اظهارنظر نسبت به اقلام و ارقام صورت‌های مالی و انطباق آن با موازین حسابداری، حسابرسی دولتی و قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و ارائه‌ی نتایج گزارش بررسی‌های بعمل آمده به مجلس شورای اسلامی» (حسینی عراقی 1378 ،19).

 

 

 

فهرست مطالب

2-14- حسابرسی و انواع آن

2-14-1- تعریف حسابرسی

2-14-2- تعریف حسابرسی دولتی

2-14-2-1- هدف حسابرسی دولتی

2- 14-2-2- اظهار نظر حسابرسی دولتی

2-14-2-3- حسابرسی دولتی از دیدگاهGAAFR

2-14-2-4-  عوامل مربوط به کیفیت اجرای حسابرسی دولتی از دیدگاه محققین مختلف

2-16- پیشینه تحقیق

2-16-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور

2-16-2- تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بازاریابی فایل دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word توسط یکی بهترین دیجیتال مارکتر فروشگاه های فایل ( غلام سئو ) انجام میگیرد  اگر شما هم دانشجو هستید و میخواهید از فروش فایل هایی مانند دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word یا سایر محصولات دانلودی کسب درآمد ماهیانه حدود 3 تا 10 ملیون تومانی داشته باشید در سیستم همکاری در فروش محصولات دانلودی ثبت نام کنید و سپس از طریق تیکت , پیامک یا ایمیل یا فرم تماس با ما در همین سایت پیام بدید .

دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابرسی و انواع آن با فرمت word توسط غلام سئو , سئو و در نتایج اول گوگل قرار گرفته است شما هم محصولات دانلودی و فروشگاه خود را توسط ما در نتایج اول گوگل قرار دهید