دانلود پاورپوینت مدیریت شهری در جهان

دانلود پاورپوینت مدیریت شهری در جهان

دانلود پاورپوینت مدیریت شهری در جهان

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

دانلود پاورپوینت مدیریت شهری در جهان

دانلود پاورپوینت مدیریت شهری در جهان

مشخصات فایل

تعداد صفحات 52
حجم 523/997 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مدیریت شهری در جهان در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

–  اطلاع از ساير کشورها براي اين است که يا ايده بگيريم و اقدامات جديدي انجام دهيم و يا ناآگاهانه اقدامي را شروع نکنيم و اشتباهات آن ها را تکرار نکنيم.لزوما به معناي تقليد نمي باشد.

–   بيشترين مطالعات در مورد ساير کشورها توسط کشورهاي پيشرفته صورت مي گيرد. حتي روي کشورهاي در حال توسعه مطالعات گسترده انجام مي دهند تا از تجربيات آنها استفاده کنند.

-مديريت شهري فقط شامل شهرداري نيست.

 

 

 

-شامل يك سلسله سياستگذاري ها ، برنامه ريزي ها  و اقداماتي است كه به طور هماهنگ توسط  شهرداري ، دولت ، نهادهاي قانونگذاري و قضائي ، بخش خصوصي و مردم  با رهبريت شهرداري صورت مي گيرد  تا بتواند مشكلات ناشي از شهرنشيني را كاهش داده  و شهرها را به چشم انداز ترسيم شده آنها برساند.

-يکي از جالب ترين و موفقيت آميزترين شيوه ها در زمينه مديريت شهري که مدت ده سال است در شهر «روچستر» ايالت نيويورک در حال اجرا است، طرح ابتکاري NBN است .

NBN در واقع يک سيستم مديريت شهري به شکل مشارکتي مي باشد که در آن مردم همگام با شهرداري در تمامي تصميم گيري هاي مربوط مشارکت مي کنند.

-اين سياست عجيب که بازدهي بسيار خوبي تاکنون داشته است در اصطلاح «شهروندان محيط اطراف خود را ساماندهي مي کنند.» (NBN) عنوان گرفته است .
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢