دانلود پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان (ABS)

دانلود پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان (ABS)

دانلود پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان (ABS)

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

دانلود پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان (ABS)

دانلود پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان (ABS)

مشخصات فایل

تعداد صفحات 18
حجم 2348/285 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مدل هایی برای مسائل چیدمان (ABS) جهت رشته معماری در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

نشیمن فضای خصوصی و خودمانی خانه است، یعنی جایی که اعضای خانواده در آنجا دور هم جمع می‌شوند و به گفتگو، تماشای تلویزیون و استفاده از وسایل صوتی و تصویری و سرگرم‌کننده مطالعهٔ روزنامه یا کتاب، بازی و … می پردازند. در این فضا معمولاً یک سری مبل راحت و میز، لوازم صوتی و تصویری و وسایل مربوط به آن، قفسه کتاب،روزنامه،عکس و یادگاری‌های خانوادگی و … وجود دارد.

چنانچه فعالیت‌های دیگری نظیر خیاطی،اتو کشی، پذیرایی از میهمانان غیر رسمی، کار با رایانه و مانند آن نیز در این فضا صورت پذیرد، فضایی برای وسایل لازم برای این فعالیت‌ها نیز در آنجا در نظر گرفته می‌شود. یکی از مواردی که باید در طرح نشیمن خانه مد نظر قرار گیرد، فراهم ساختن شرایطی برای دور هم نشستن اعضای خانواده و تشکیل هرچه بهتر جمع خانوادگی است در نتیجه شاید بهتر باشد که در انتخاب فرم این فضا، به اشکالی که امکان نشستن حلقه مانند را به خانواده می‌دهد فکر کرد و از اشکالی که خیلی کشیده و بی تناسب است، پرهیز کرد. فرم‌هایی نظیر دایره، مربع، چند ضلعی ها، که مرکز یا کانون متمرکزی دارند، این امکان را بیشتر فراهم می‌کنند. علاوه بر انتخاب فرم مناسب برای نشیمن بهتر است که چیدمان وسایل آن نیز به شکلی باشد که آن‌ها در مسیر رفت و آمد قرار نداشته باشند و در بخش‌های دنج و گوشه‌ای قرار گیرد. در این حالت امکان دور هم نشستن یا تمرکز بیشتر فراهم می‌شود. در نظر گرفتن محور توجه جمع افراد نشسته به سوی تلویزیون، شومینه، منظره‌ای زیبا و چشم‌انداز و نظایر آن نیز از دیگر مسائلی است که باید در چیدمان وسایل نشیمن مد نظر قرار گیرد.

 

 

 

 

فهرست مطالب:
ABSMODEL1
ABSMODEL2

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢