دانلود پاورپوینت در مورد نمونه سوالات متن مطالعات اجتماعی هفتم 💯

دانلود دانلود پاورپوینت در مورد نمونه سوالات متن مطالعات اجتماعی هفتم باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود پاورپوینت در مورد نمونه سوالات متن مطالعات اجتماعی هفتم

دانلود-پاورپوینت-در-مورد-نمونه-سوالات-متن-مطالعات-اجتماعی-هفتملینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 45 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
نمونه سوالات متن کتاب مطالعات اجتماعی (مدنی ، جغرافیا ، تاریخ ) پایه اول (هفتم) دوره اول متوسطه
درس 1 1- خداوند انسان را گرامی آفریده است . ص غ 2- خداوند با آفرینش انسان ،……………….به او عطا کرده است . 3- منظور از حق چیست ؟ 4- چند نمونه از حقوق طبیعی انسان را نام ببرید ؟ 5- انسان در طول زندگی با چه کسانی ارتباط برقرار می کند ؟چرا؟ 6- میان تبعه یک کشور بودن و حقوق افراد چه رابطه ای وجود دارد ؟ 7- چند نمونه از حقوق خود در خانه و خانواده را نام ببرید ؟ 8- خانواده تا حدی که ……………….دارد ،وسایل زندگی فرزندش را فراهم می کند؟ 9 – چند نمونه از حقوق خود در مدرسه را نام ببرید ؟ 10- چند نمونه از حقوق خود در محیط زندگی و کشور را نام ببرید ؟ 11- در کشور ما …………….وجود دارند که با همکاری مردم برای بهداشت و سلامتی ،آموزش و امنیت مردم تلاش می کنند .
درس 2 1- منظور از حقوق متقابل چیست ؟ 2- جمله (همان طور که حقوقی داریم ، مسئول هستیم ) یعنی چه ؟مثال بزنید . 3- مسئولیت یعنی چه ؟ 4- هیچ فردی نیست که مسئولیتی نداشته باشد . ص غ 5- ما در برابر چه چیز و چه کسانی مسئول هستیم ؟ 6- شما در برابر خداوند چه مسئولیتی دارید ؟ 7- شکر گزار بودن یعنی چه ؟ 8- شما نسبت به خود چه مسئولیتی دارید ؟ 9- شما نسبت به اعضای خانواده خود چه مسئولیتی دارید ؟ 10- شما نسبت به معلمان و همکلاسی های خود چه مسئولیتی دارید ؟ 11 – شما نسبت به اعضای جامعه چه مسئولیتی دارید ؟ 12- مسئو لیت شما نسبت به محیط زندگی خود و عالم آفر ینش چگونه است ؟
درس 3 1- ما در استفاده از حقوق خود تا چه اندازه آزادی داریم ؟ 2- یکی از مهم ترین علل بوجود آمدن مقررات و قوانین در جامعه ،……………..و………………افراد بوده است . 3- به طور کلی قانون و مقررات به چند دلیل بوجود آمده است ؟نام ببرید 4- عدم رعایت قوانین و مقررات در جامعه چه پیامد هایی بدنبال دارد ؟

 

دانلود فایل