دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل

دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل

دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل

دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل

مشخصات فایل

تعداد صفحات 23
حجم 470/267 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت ترافیک و حمل و نقل در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

در یک  شبکه ترافیک شهری ، معمولا بیشترین تاخیر و سایل نقلیه ، به دلیل توقف و کاهش سرعت خودروها در تقاطعها صورت می گیرد .زمانبندی مناسب و صحیح چراغهای راهنمایی تاثیر بسیار مهم و بسزایی در میزان ظرفیت تخلیه ، تاخیر وسائل نقلیه ، تعداد توقفها و تسهیل ترافیک در تقاطعها دارد . تعیین تعداد فاز ، مسیرهای موجود در هر فاز ، زمانهای تغییر فاز ، فازهای زود آزاد شونده و دیر آزاد شونده و فازبندی های متغیر  زمان زرد و تمام قرمز ، نقش مهمی در زمانبندی مناسب چراغهای راهنمایی ایفا می نماید .

 

بنابر مطالعات مدون مراکز تحقیقات حمل و نقل ترافیک ، استفاده از سیستمهای کنترل چراغهای راهنمایی ، موجب بهبود چشمگیر شاخص های ترافیک شهری شده ، به نحوی که کاهش تعداد توقفها حداقل به میزان 20 درصد ، کاهش زمان تاخیر وسائل نقلیه حداقل به میزان 15 درصد و کاهش زمان سفر درون شهری بین 8 تا 20 درصد از مزایای رشد و گسترش ساختار یافته  سیستمهای حمل و نقل هوشمند در کلان شهر ها می باشد .

 

 

با توجه به افزایش جمعیت و افزایش تردد خودروها ، به خصوص در شهرهای بزرگ مسئله ترافیک و آلودگی هوا بعنوان یک مشکل اساسی مطرح است ، تنها راه حل این مشکل ، استفاده از فن آوریهای جدید و رایانه ها در کنترل زمانهای چراغهای راهنمایی است . آزمایشهای بعمل آمده نشان می دهد که تنظیم و هماهنگ کردن چراغهای راهنمایی نقش زیادی در کاهش میزان ترافیک دارد .کاهش میزان ترافیک ، نه تنها باعث کاهش زمان رسیدن به مقصد مسافران می شود ، بلکه در کاهش موارد ی از قبیل آلودگی هوا ، تعداد توقفها و سوخت مصرفی خودروها نقش اساسی دارد .
سیستمهای رایانه ای ، کنترل زمان چراغهای راهنمایی و ترتیب آنها را نسبت به یکدیگر به گونه ای

 

 

فهرست مطالب:
مقدمه
روشهای کنترل چراغهای راهنمایی
روش هوشمند با بکارگیری سیستمهای آشکار ساز 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢