دانلود پاورپوینت بررسی تغییرات اقلیمی برآگرو اکوسیستم کره زمین 💯

دانلود دانلود پاورپوینت بررسی تغییرات اقلیمی برآگرو اکوسیستم کره زمین باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود پاورپوینت بررسی تغییرات اقلیمی برآگرو اکوسیستم کره زمین

دانلود-پاورپوینت-بررسی-تغییرات-اقلیمی-برآگرو-اکوسیستم-کره-زمینلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 59 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحيم
1
بررسی تغییرات اقلیمی برآگرو اکوسیستم کره زمین
زمین در خطر تغییر اقلیم
مقدمه : پیشرفت فن آوری و دستیابی انسان به زندگی مدرن و پیشرفته امروزی به قیمت از بین رفتن و تخریب بسیاری از منابع طبیعی و انقراض نسل تعداد زیادی از گیاهان و جانوران تمام شده است. اما علیرغم پیشرفت بسیار سریع و غیر قابل باور دانش بشری و حتی دستیابی انسان به کرات دیگر و اطلاعات حیرت آوری که از دورترین کهکشانها بدست آورده است، هنوز کره زمین، تنها سیاره قابل سکونت برای انسان و دیگر موجودات زنده به شمار می آید! رشدسریع و بی مهار جمعیت بشر، بهره برداری بی وقفه از معادن، قطع درختان و نابودی جنگلها، کشتار بی رحمانه حیوانات، تخریب مراتع و پوشش های گیاهی طبیعی زمین و تبدیل آنها به مزارع، استفاده بی رویه از سموم کشاورزی، آلودگیهای منابع آبی و هوا ناشی از فعالیت های صنعتی و بسیاری از فعالیت های نامطلوب دیگر انسانها از سالیان گذشته تا امروز، چرخه زيستي خانه مشترک همه موجودات زنده، زمین را با خطر مواجه ساخته است. شاید انسان هیچ وقت مثل امروز به فکر جبران خساراتی که به محیط زیست و سیاره زمین وارد ساخته و همچنین حفاظت و مراقبت از منابع طبیعی و حیاتی موجود بر روی این کره خاکی نیفتاده باشد
قاره آسيا منطقه اي است كه از مناطق قطبي تا آب و هواي معتدل و همچنين گرمسيري كشيده شده است و خانه بيش از 3 ميليارد انسان است.با گرم شدن هوا بسياري از يخچالهاي ارتفاعات كوهها ناپديد مي شوند، توده هاي دائمي و زيرزميني يخ آب مي شوند، جنگلهاي شمالي بيشتر به سمت شمال پيشروي مي كنند. فعاليتهاي صنعتي به خصوص در كشورهاي چين و هند كه روز به روز رو به افزايش است صدمه بيشتري به محيط زيست خواهند زد مگر آنكه اقدامي شود.
مرجان هاي دريايي خليج فارس از بين مي روند. 90 درصد زمين هاي مرطوب ايران، در سال 2001 بر اثر دو سال خشكسالي از بين رفتند. بيش از 4000 درياچه در چين بر اثر خشكسالي از بين رفتند. نوعي گونه نادر ببر در روسيه در خطر انقراض قرار گرفته است. در 30 سال گذشته در چين ميانگين بالا آمدن سطح آب درياها حدود 2.5 ميليمتر در سال بوده است.در گوشه و كنار دنيا چنين پيامدهايي رخ مي دهد… گرم شدن هوا خطرات بسياري در پي دارد؛ نابودي حيوانات و گياهان، خشكسالي، آتش سوزي جنگلها، آب شدن يخها و يخچالها و بالا رفتن سطح آب درياها تنها گوشه اي از اين فاجعه عظيم است.

 

دانلود فایل