دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI

دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI

دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI

دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI

مشخصات فایل

تعداد صفحات 73
حجم 3200/361 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI جهت رشته علوم پایه در 73 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

با وجود اینکه انجام آزمایش‌های علمی نیازمند صرف زمان و تلاش زیادی است، این آزمایشات در صورتی برای جامعه علمی مثمر ثمر خواهد بود که نتایج آن در اختیار دیگران قرار داده شود. یک مقاله تحقیقی روشی برای تبادل اطلاعات و آگاه کردن دیگران از نتیجه تحقیقات انجام گرفته شده است. مقاله به عنوان شیوه‌ای برای بیان جزئیات داده‌هایی است که شما به واسطه انجام تحقیقات علمی آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌اید. شما می‌توانید به واسطه مقاله علمی نظر خود را در رابطه با تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌های به دست آمده در اختیار دیگران قرار دهید. مقالات پرمخاطب‌تر مانند مقالات isi در ایفای این نقش بهتر عمل خواهند کرد.

مراحل مقاله نویسی برای یک مقاله علمی دارای الگو و استانداردهای مشخصی است که با سایر نوشته‌های علمی و غیر علمی متفاوت است. برای برقراری ارتباطات صحیح تسلط به استفاده از زبان انگلیسی امری ضروری است تا بتوان گزارشات تحقیقات انجام شده را بدون ابهام و به زبان ساده در اختیار دیگران قرار داد. مقالات علمی بایستی به زبان کاملاً ساده، واضح و مختصر نوشته شده باشند تا خوانندگانی با سوابق تحصیلی و مطالعاتی مشابه با نویسنده، به راحتی بتوانند کار و نحوه انجام دادن آزمایشات را درک کنند؛ ممکن است آن‌ها بخواهند نتایج را بازسازی کنند یا تحقیقات را گسترش دهند.

 

 

 

فهرست مطالب:
چرا بايد يک مقاله علمي نوشت
از كجا شروع کنيم
اصول نگارش علمي
ساختار مقاله

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢