دانلود نان صنعتی 💯

دانلود دانلود نان صنعتی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود نان صنعتی

دانلود-نان-صنعتیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 54 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
نان صنعتی
مقدمه
اتلاف منابع، یکی از مهمترین مسایلی است که کشور ما با آن روبروست، این امر به ویژه در مورد نان کاملاً چشم گیر است. نان بعنوان غذای اصلی مردم ایران روزانه قسمت اعظم کالری، پروتئین، املاح معدنی و ویتامین های گروه B مورد نیاز را تامین می کند و در حدود 65-60 درصد پروتئین و کالری و حدود 3-2 گرم املاح معدنی مورد نیاز مردم به ویژه اقشار کم درآمد از خوردن نان تامین می شود. از این روست که عرضه و قیمت نان از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و سیاسی همواره از حساسیت خاصی برخوردار بوده و بیش از 20 سال است که دولت می کوشد با دخالت دربازار نان، این کالای استراتژیک را کنترل کند.
به واحدهائی اطلاق میشود که فرآیند تهیه و تولید خمیرو نان در آن بصورت اتوماتیک و بوسیله ماشین آلات صورت میگیرد .موافقتنامه این واحد ها از طریق وزارت بازرگانی و پروانه بهره برداری از طریق وزارت صنایع صادر و ظرفیت تولید آنها حداقل 20 تن در روز میباشد .
با اینکه در اکثر کشورهای پیشرفته جهان الگوی مصرف نان به دلایل بهداشتی، تغذیه ای ، علمی و اقتصادی و زیست محیطی از نوع نانهای سنتی ( مسطح ) به نانهای صنعتی تغییر یافته است معهذا در ایران هنوز قسمت اعظم نانهای مصرفی بصورت سنتی تولید می گردد. .
نان صنعتی
ترویج ماشین های پخت نان های سنتی از دهه 60 به بعد آن هم ماشین آلات غیر استاندارد با شعله مستقیم که توانسته بجای بهبود کیفیت نان فقط سرعت پخت نانهای مسطح را افزایش دهد ، مانعی برای بستر سازی برای نانهای صنعتی گردیده معهذا در این راستا واحدهای نان موجود در کشور که فعلا بصورت کارگاهی اداره میشود ، می توانند گامی به جلو در جهت صنعتی شدن نان باشند. .
نان صنعتی

 

دانلود فایل