دانلود مقاله در مورد كارآموزي كامپيوتر جهاد کشاورزی 80 ص 💯

دانلود دانلود مقاله در مورد كارآموزي كامپيوتر جهاد کشاورزی 80 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله در مورد كارآموزي كامپيوتر جهاد کشاورزی 80 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-كارآموزي-كامپيوتر--جهاد-کشاورزی--80-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 85 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏ ‏دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان
‏1
‏گزارش کارآموزی
‏ ‏ ‏رشته:‏ ‏کامپیوتر‏
‏ ‏مکان کارآموزی:‏جهاد کشاورزی ‏
‏ ‏دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان
‏2
‏مقدمه
‏ کارآموزی در هر واحد اداری يا خدماتی می تواند امری مفيد در جهت بعمل رساندن يادگيری افراد باشد. دانشجويان پس از طی 2 يا چند سال يادگيری احتياج به يک مدت زمانی دارند تا آموخته های خود را به اجرا بگذارند و هم اينکه در محيط کار و عمل قرار گيرند تا بتوانند آموخته های خود را با شرايط و نيازمندی های اجتماع وفق دهند.قرار گرفتن در اين محيط ها علاوه بر اينکه به افراد در تمرين يادگيری ها و تسلط بر یادگیری های دوره دانشگاهی کمک می کند، باعث يادگيری مطالب جديد بسياری نیز می شود.
‏اداره جهاد كشاورزي استان گلستان، بخش ترویج نيز بعنوان يکی از اين مراکز خوب، برای آزمايـش اين آموخته ها و همچنین یادگیری هر چه بیشتر مطالب جدبد و به روز و آشنایی با محیط خارج از خانه و دانشگاه می باشد که من دوره کارآموزی 240 ساعته خود را در آن جا گذرانده و دوره بسيار مفيدی را در آن جا داشته ام. اين گزارش مبتنی بر آموخته های من می باشد که به طور خلاصه بيان شده است.
‏ ‏دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان
‏3
‏تاریخچه ترویج
‏تاریخچه آموزش و ترویج کشاورزی در جهان
‏تاریخچه آموزش و ترویج در جهان به قرن های شانزده و هفده بر می گردد. علاوه بر انجمن های کشاورزی که در قالب آموزش های غیر رسمی فعالیت داشتند می توان گفت که توسعه آموزش غیر رسمی در کشاورزی عملاً ارتباط مستقیم با تاریخ توسعه و آموزش علوم در اروپا دارد.بر طبق مدارک موجود از جمله اولین انجمن های ذکر شده در تاریخ کشاورزی به جامعه (مشورتی) ایرلند اشاره کرد که در سال 1371 بنیان نهاده شد.
‏ریشه های تاریخی ترویج کشاورزی از دوره رنسانس شروع می گردد، در آن زمان جنبشی شروع می شود که سعی بر آن داشت تا آموزش و پرورش را با نیاز های زندگی انسان هماهنگ سازد.
‏اولین مدارس کشاورزی در اروپا، در لهسـتان ایجاد شد که یکی از آنها در زاروس از سال 1779 شروع به کار کرد و دیگری در ناگی میشلوس در سال 1716 آغاز به کار نمود. از آن پس با توجه به آموزش و آگاه سازی مردم آکادمی تارندت در سال 1811 در ساکون تامین شد و پس از چندی دانشکده کشاورزی لیزنیک مورد بهره برداری قرار گرفت.
‏بطور کلی در بررسی تاریخی آموزش و ترویج کشاورزی، ملاحظه می شود که کار آموزش کشاورزی از صورت ارشادی به وسیله انجمن های ملی که آن هم بصورت غیر رسمی و سازمان نیافته اداره می شد به نهادی منظم تبدیل گشته و بدین ترتیب مدارس کشاورزی توسعه یافت و با پیشرفت علوم کشاورزی عالی را نیز دربر گرفت.
‏ ‏دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان
‏4
‏تاریخچه آموزش و ترویج کشاورزی در ایران
‏هرچند که بر اساس مدارک و اسناد موجود، ایران از جمله سرزمین هایی بوده که انسان اولیه در آن به کشت و زرع و دامپروری پرداخته است، لیکن اطلاعات موجود حاکی است که تا قبل از دوره قاجار هیچ موسسه دولتی کار رسیدگی به امور کشاورزی و دامپروری و آموزش در ایران را به عهده نداشت و امور کشاورزی به وسیله ادارات دیگر به خصوص اداره املاک دیوانی یا دیوان خالصجات اداره می شد.
‏ازآن دوران به بعد پیشرفت علوم و فنون مربوط به زراعت و دامپروری در دنیا از طرفی و نیاز روز افزون جمعیت در حال رشد کشور از طرف دیگر سبب گردید که پرداختن به امور کشاورزی از جمله کار آموزش و ترویج کشاورزی در ایران نیز اهمیت قابل توجهی برخوردار باشد، در این راستا طی سالیان گذشته ، موسسات و تشکیلات وزارت کشاورزی و جهاد کشاورزی و در سطوح بالاتر آموزشی به دانشگاه ها و موسات آموزش عالی اشاره نمود .
‏تاریخچه آموزش و ترویج کشاورزی در وزارت جهاد

 

دانلود فایل