دانلود مقاله در مورد طرح تأسیس کارخانه سنگبری39 ص 💯

دانلود دانلود مقاله در مورد طرح تأسیس کارخانه سنگبری39 ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله در مورد طرح تأسیس کارخانه سنگبری39 ص

دانلود-مقاله-در-مورد-طرح-تأسیس-کارخانه-سنگبری39-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 38 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏بسمه تعالی
‏موضوع پروژه :
‏فهرست مطالب
‏عنوان
‏تقدیر تشکر
‏چکیده
‏مقدمه
‏نگرشی به بازار جهانی سنگ
‏صادرات سنگ
‏تاریخچه صنعت سنگ ایران
‏کم توجهی مسئولین به ارزش سنگ
‏مراحل تولید سنگ
‏کارگران
‏مشکلات کارگران
‏بازاریابی
‏مراحل ساخت کارخانه سنگبری
‏پرسشنامه جواز کسب
‏برآورد انرژی مورد نیاز
‏برآورد سرمایه ثابت
‏نام ومیزان مواد اولیه قطعات مصرفی
‏مشخصات ماشین آلات وتولیدات
‏صفحه
‏4
‏4
‏5
‏6
‏7
‏7
‏8
‏9
‏10
‏10
‏11
‏11
‏12
‏15
‏15
‏20
‏21
‏مشخصات وسایل جانبی،تاسیساتی و اداری
‏32
‏صورت حساب سود وزیان
‏صورت حساب درآمد
‏صورت حساب دستمزد ماهیانه
‏صورت حساب هزینه ها
‏کروکی کارخانه
‏مشخصات سنگهای تزئینی گرانیتی
‏بهای تمام شده یک متر مربع سنگ گرانیت زاهدان
‏نتیجه گیری
‏منابع
‏22
‏23
‏24
‏24
‏25
‏26
‏27
‏30
‏37
‏39
‏3
‏تقدیر و تشکر:
‏ما برخود لازم میدانیم که‏ ‏از مدیریت کارخانه نیایش‏ آ‏قای حمیدرضا حا‏ج ‏هاشمی واستادکار ‏آ‏قای احسان رجبی وحسابدار کارخانه ‏آ‏قای رحمتی‏ ‏که از انجام هرکوششی در جهت ارتقا و بهبود کیفیت این پروژه مارا یاری نمودند سپاس گذاری نمائیم‏.
‏چکیده:‏
‏درحال حاضر استخراج سنگهای تزئینی نرم و متوسط (از لحاظ موقعیت در برش)با روشهای مناسب فنی و اقتصادی مانند قله برهای سی تیغه وساخت ایتالیا انجام میشود. برش سنگهای سخت (گرانیت) به علت سایندگی ومقاومت بالایشان با مشکلاتی همراه است و باعث شد ه که تولید اینگونه سنگها نسبت به سایر سنگهای تزئینی افزایش یابد در این تحقیق قبل از هر کار نگاهی به بازار جهانی سنگ و مشکلات مر بوط به ان شده است و همچنین سنگ را از مرحله قله بر با تاثیر هزینه ها همچون الماس.برق ودستمزد مورد بررسی وحسابداری قرار داده ونشان داده شده است که در این مرحله قله بر (1) بیشترین هزینه را به خود اختصاص می دهد وبعد مراحل طولی بر (2) وکله بر عملیات شبیه به هم دارند وتقریبآ به یک نسبت مشابه هزینه ها در ان صرف شده است.در مرحله ساب (4) هزینه الماس حذف شده.به جای ان هزینه لقمه (برای عمل صیقل دادن) جایگزین شده است وبعد از مرحله قله بر بیشترین هزینه در مر حله ساب است. در اخر (نتیجه گیری) به وجود عواملی مانند( 1) سفارش کار (2) دستگاه های اتوماتیک(3) وجود یک استاد کار با تجربه که می توانند بر بهای تمام شده یک متر مربع تاثیر بسزائی داشته باشند اشاره شده است.
‏5
‏مقدمه :
‏بی شک نقش تاریخی .قذمت وگستردگی استفاده از سنگهای ساختمانی بر کسی پوشیده نیست به خصوص برای ساکنین کشوری با تاریخی بس کهن .چه کمتر منطقه ای در سرزمینهائی یافت می شود که از اثار باستانی بی بهره با شد و اولین وشاید تنها مصالح ساختمانی قابل مشاهده .سنگهای عظیم به جا مانده میباشد .به طور مثال کاخ داریوش کبیر. پاسارگاد. مقبره کوروش ومعبد عظیم چغا زنبیل وهزاران ابنیه .البته این امر تنها به کشور ما محدود نمی شود ودر سایر نقاط جهان مانند مصر. یونان وایتالیا نیز چنین اثاری مشاهده میشود .استفاده از سنگ توسط بشر به بیش از دوازده هزار سال پیش بر می گردد.استفاده از سنگ با بلوک های بزرگ شروع وبا پیشرفت علم به تدریج از وزن انها کاسته شد ولی در عوض توجه به رنگ.صیقل پذیری و استحکام سنگ بیشتر شده واکنون بیشتر از پلاک های زیبا با رنگ. صیقل. جلا و قطر اندک بهره برداری می گردد.
‏5
‏نگرشی به بازار جهانی سنگ‏:
‏سنگ ماده ای است که بشر از ‏روزهای نخستین حیاتش بر روی کره ی زمین‏ جهت رفع احتیاجات مختلف روزمره ی زندگی اش ازان استفاده می نموده‏ ‏است .مصرف سنگ روند رو به رشد پایدار ودائمی در بخش ساختمان و‏ ‏عمران در سراسر دنیا به نمایش گذاشته است .دنیا در سالهای اخیر شاهد‏ ‏توسعه چشمگیر صنعت سنگ. تجهیزات و ماشین الات وابسته به ان بوده‏ ‏است.
‏درسال1999 تولید خالص معادن‏ 5/54 ‏میلیون تن و تولید گرانیت ومرمریت (تولیدات صیقل) 600 میلیون تن متر مربع تعیین شده است‏ ‏شاخص اماری بیانگر 208 میلیون تنی مصرف‏،‏ پیشرفت‏4/11‏ درصدی‏ ب‏اشند که رکورد نرخ رشد در دهه اخیر بوده است و تنها مورد‏ ‏استثنا سال1994 می باشد .روند‏ ‏ر‏و به رشد دنیا در بخش صنعت سنگ‏ آ‏ینده بسیار بهتری برای معادن و بهره برداری از انها پیش بینی می کند.
‏در سال 1999 با در نظر گرفتن افزایش دو برابر تقاضا. برداشت خارج‏ ‏از تناسب و اندازه از معادن صورت گرفت. با نگاهی به نرخ تولیدات.سال‏ ‏1999 از مطرح ترین سالها در درصد تولید گرانیت خام بوده است.
‏هندوستان د‏ر ‏رده سران کشورهای تولید و صادر کننده گرانیت و سنگهای‏ ‏سیلیس خام قرار گرفته است و‏5/1‏ میلیون تن در سال به دیگر کشور های‏ ‏جهان صادر می کند. هندوستان دارای سنگهائی از قبیل : گرانیت قرمز‏ ‏همایونی. گرانیت خالص سیاه. گرانیت فردوس و گرانیت کهکشانی می باشد‏ ‏مرمر سبز هندوستان نیز متقاضیان زیادی دارد. از جمله بازار های سنگ‏ ‏هندوستان را می توان کشورهای مالزی‏،‏ سنگاپور‏،‏ ویتنام‏،‏ استرا لیا‏،‏ ‏نیوزلند‏،‏کشورهای بلوک شرقی‏،‏ لبنان و ترکیه نام برد.
‏میزان واردات سالیانه سنگ ایتالیا از هندوستان:‏000/502‏ میلیون تن ‏،‏ واردات چین ‏000/261‏ میلیون تن و تایوان ‏000/218‏ میلیون تن است.
‏صاحبان صنعت سنگ در25 سال ‏آ‏ینده میزان تولیدات و مصارف مواد سنگی را 5 برابر بیشتر پیش بینی کرده اند. امروزه نیز ایتالیا از سرداران کشورهای سازنده ماشین الات صنعتی در رابطه با سنگهای مرمر می باشد. کشور ایتالیا در سال 1999 دستگهای صنعتی معادل 340 میلیون یورو به 120 کشور جهان صادر نموده است. علیرغم روند نزولی صادرات ماشین ‏آ‏لات ایتالیا ظرفیت تولید ماشین پولیش (صیقل دهی ) و دستگاه سفالین سنگ نمای کریستالی که از مدرن ترین دستگاهای سنگبری است به شدت افزایش یافته است.
‏یکی از تولیدات ساخنمانی که به دلیل قیمت ارزان تر. حدود ‏4/1‏ قیمت سنگ و تولید بسیار زیاد سالیانه ‏9/3‏ میلیون متر مربع از رقبای سنگ به شمار می رود سرامیک است که به خاطر دلایل ذکر شده نیمی از بازار مصالح ساختمانی را به خود اختصاص داده است. سنگهای مصنوعی نیز از دیگر رقبای سنگ میباشد که دارای ویژگی مشابه سنگ بوده وبرای مصرف در ساختمانها کاملا مناسب است. ایتالیا نیز در این بخش در سال” 1999 ” 220 میلیون متر مربع تولید داشته است که بیانگر رشد ‏6/23‏ درصدی نسبت به سال گذشته بوده است.
‏در جایی که صحبت از اعتبار و اطمینان. زیبایی کار و مقاومت به میان می ‏آ‏ید سنگ رقیب دیگری ندارد. سنگ پاسخگوی تمام نیازهای انسان است وبه طور کامل خواسته های انسان را بر‏آورده می سازد. افزایش صعودی4/7‏ درصدی در بازار تولید دلیل بر این صحبت است.
‏6

 

دانلود فایل