دانلود مقاله در مورد ساختمان فلزي 💯

دانلود دانلود مقاله در مورد ساختمان فلزي باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مقاله در مورد ساختمان فلزي

دانلود-مقاله-در-مورد-ساختمان-فلزيلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 4 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏اينجانب ‏…………………………..‏ بخش ديگر پروژه كارآموزي 2 را در ساختمان اسكلت فلزي سروناز واقع در خيابان ارم گذراندم .
‏تيرآهن هاي بكار برده شده در ساختمان از نوع 12 و 14 و 16 و براي تيرها طبق نقشه از تيرهاي لانه زنبوري ( مطابق نقشه شماره 7 ) كه تمام تيرهاي لانه زنبوري در اتصال به ستون بايد در جان تقويت شود طبق عكس هاي زير :
‏به علت قديمي بودن ساختمانهاي اطراف در طرف چپ ساختمان كه طبق نقشه شماره 3 و عكس زير داراي باد بند مي باشد دچار نشست شده و به ستونها و ديوار سمت چپ صدمه وارد آمده كه براي جبران اين مساله از آجر چيني استفاده شده .
‏بخاطر عدم رعايت شاغول كردن ستونها و همتراز نبودن سر ستونها و فشار ديوار سمت چپ ساختمان مجاور ، ستونها از حالت عادي خارج شده كه براي رفع اين مشكل از سيمهاي اتصال ( ميلگردهاي ساده 14 ) استفاده كرد . براي مثال 2 ستون به وسيله اين سيمها به همديگر متصل شده اند همانند عكسهاي زير :
‏نحوه اجراي باد بندها در عكس هاي زير در حالتهاي ورق در جان ستون كنار ديوار در طرف پله ها و به صورت ستون باد بندي قابل مشاهده است .
‏انواع جوش :
‏اكثر جوشهاي استفاده شده در ساختمان از نوع گوشه بوده و در بعضي از جاها همانند عكس زير براي اتصال نبشي به تير لانه زنبوري ‏از جوش سربالا استفاده شده .
‏در ستونهائي كه از سه تير استفاده شده براي تقويت بيشتر ستون از جوش لوبيائي استفاده شده است بدين صورت كه بعد از اتصال ستون به باكس و جوش دادن كل ستون روي ورقها را به فاصله 60 سانتي متر سوراخ كرده و بعد از اتصال به ستون همان طو ر كه در عكسها زير قابل مشاهده مي باشد با جوش پر مي كنيم .

 

دانلود فایل