دانلود مشکلات 2 💯

دانلود دانلود مشکلات 2 باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود مشکلات 2

دانلود-مشکلات-2لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 63 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
روابط بین الملل
سیاست بین الملل
سیاست خارجی
مفاهیم اصلی
سه مفهوم اساسی :سیاست بین الملل، روابط بین الملل و سیاست خارجی
سیاست بین الملل (International Politics)
تعریف: عبارت است از مطالعه اقدامات و کنشهای متقابل ( Inter Action ) دولتها(به عنوان واحدهای رسمی مورد مطالعه) در قبال یکدیگر. در حقیقت در مطالعه سیاست بین الملل رفتارها و کارکردهای بین المللی تا آنجا مورد نظر قرار می گیرند که به گونه ای از طریق دولتها صورت پذیرد.
تعریف: عبارت است از مجموعه اقدامات و کنشهای متقابل کلیه واحدها و بازیگران اعم از واحدهای حکومتی و نیز نهادهای غیردولتی و نیز روابط میان ملتها در کنار روابط میان دولتها. در نتیجه روابط بین الملل حوزه وسیع تری از کارکردهای رسمی دولتی و حکومتی در نظام بین المللی را به نمایش میگذارد .
نکته: هر چند فرض بر این است که دولت به نمایندگی از سوی ملتها اقدام به کنشهای سیاسی در قبال یکدیگر مانند برقراری روابط دیپلماتیک، قطع روابط سیاسی، جنگ و … دست می زنند اما در عمل نمیتوان مدعی شد که دولتها واقعا به نمایندگی از ملتهای خود تصمیم میگرند و آن را به اجرا میگذارند .
روابط بین الملل
سیاست خارجی( Foreign Policy )
تعریف: عبارت است از یک استراتژی یا یک رشته کنش( Action ) از پیش طراحی شده توسط تصمیم گیرندگان حکومتی در قبال یک یا چند واحد سیاسی(حکومتی) دیگر با هدف دستیابی به اهداف معین و در چارچوب منافع ملی و در محیط بین المللی .

 

دانلود فایل