دانلود سرگذشت یک پنگوئن 💯

دانلود دانلود سرگذشت یک پنگوئن باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود سرگذشت یک پنگوئن

دانلود-سرگذشت-یک-پنگوئنلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 16 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
سرگذشت یک پنگوئن
parsa
مشخصات ما پنگوئن ها
طول بدن ما تقریبا 1/25و منقارمان دارای لبه تیزکه به ما پنگوئن ها امکان برداشتن اختاپوس و ماهیهای لزج اعماق دریا را می دهد. شکم ما با پر سفید پوشیده شده که به هنگام شنااز ما محافظت می کند. و فک آنرا نمی بیند ، زیرا هنگامی که فک به بالا نگاه می کند، ما را به رنگ آبهای نقره ای می بیند. لایه محافظ تخم مان جدا از پوست است که خانه گرمی (مانند دست کش ) ،فراهم می کند و تخم تا هنگام شکسته شدن و در آمدن ما (جوجه ها ) در آن قرار می گیرد. چشمهایمان دارای پو شش خاصی است که به دیدن در زیر آب کمک مان می کند. چینه دان ما چیزی شبیه یک جیب کوچک می ماند که در دور گردن است که غذا را چه برای اینکه بعد بخوریم و چه برای تغذیه جوجه های خود ، نگهداری کنیم. پشت بدن مان از پر سیاه پوشیده شده که ما را از حمله فک ها در امان نگه می دارد ، چون به رنگ اعماق آبها تیره می باشد و فک نمی تواند ما را ببیند. بالهایمان مانند دو پا رو به کار می بریم که در چیش رفتن در میان آبها به ما کمک می کند.
parsa
پنگوئن ها
سلام بچه ها من یک پنگوئن هستم . به من امپراطورمی گویند من در مناطق منجمد زمین و در نزدیکی قطب جنوب به سر می برم. حتمأ شنیده اید که زندگی در آب و هوای سرد و منجمد قطبی ساده نیست. مکانی که ما پنگوئن ها زندگی می کنیم تقریبأ جانوری و گیاهی وجود ندارد. همچنین دریای اطراف مناطق محل زندگی ما در زمستان یخ می بندد، معدود حیواناتی در آنجا زندگی می کنند. هر کدامشان راه های مخصوصی برای زنده ماندن به کار می برند.
parsa
تخم ما برای شکسته شدن و سر در آوردن جوجه نیاز به مدت طولانی دارد. دوره مواظبت از جوجه ها نیز به درازا می کشد،ما پنگوئن ها در ابتدای زمستان سخت و سرد جفتگیری می کنیم ، زیرا در غیر اینصورت دریا قبل از رشد کامل ما جوجه ها دوباره یخ می زند. پدران و مادران ما از رفتن به دریا و تهیه غذا عاجز خواهند شد. سرمای کشنده در مناطق قطبی دشمن شماره یک ما پنگوئن هاست . اما در دریا ، دشمن ما فک است که ما را به محض فرو رفتن در آب شکار می کند. ولی پنگوئن های بزرگتر خانواده ما خوب شنا بلدند. ، می توانند از دست فک ها فرار کنند. همیشه هم فک ها برنده نیستند.
parsa

 

دانلود فایل