دانلود جمعیت و نیروی انسانی 💯

دانلود دانلود جمعیت و نیروی انسانی باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود جمعیت و نیروی انسانی

دانلود-جمعیت-و-نیروی-انسانیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 28 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

جمعیت و نیروی انسانی
آنگونه که از مقایسه هرم سنی در سال های 1335،1345،1355،1365،1375 برمی آید تاسال 1370 جمعیت کشور با گذشت زمان جوانتر شده .
اما در آماگیری اخیر از آهنگ جوانتر شدن جمعیت کاسته شده است .
ترکیب جمعیت از نظرگروه های سنی در جدول زیر تعیین کننده اولویت ها در پاسخ دهی به نیاز های گروه های سنی ست .
در اثر کاهش رشد جمعیت مسایل مربوط به گروه سنی زیر پنج سال خود به خود از شدت می افتد و وارونه آن یعنی مسایل مربوط به نوجوانان و جوانان از نظر آموزشی و سپس کاریابی و مسکن رو به حاد شدن دارد
به ویژه آنکه روند ایجاد شغل و خانه سازی در کشور ناهماهنگی قابل توجهی را با کسانیکه امکان کار کردن دارند و ازدواج کرده ها نشان می دهد.
ترکیب جمعی
یکی از عوامل مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی رشد متناسب جمعیت کشور با امکانات موجود مانند زمینهای کشاورزی ،منابع آب شیرین ، منابع کانی و آینده علوم و فنون است .
البته آنچه که سرنوشت ساز توسعه درون زاست صرفاً افزایش جمعیت نیست بلکه افزایش کیفی جمعیت به معنی افزایش انگیزه آنان برای آبادانی ، افزایش توان فنی و مدیریتی ، افزایش همبستگی ملی و افزایش سرمایه گزاری های تولیدی از سوی سرمایه داران می باشد.
الزامات حاصل از رشد جمعیت یعنی ضرورت پاسخ به نیازهای آن و آماده کردن شایسته نسل جوان برای تولید صنعتی و کشاورزی و خدمات مفید متناسب با آن با استفاده از دستاوردهای تازه علمی و فنی موضوع تغییرات پایه ایی در اقتصاد کشور را مطرح می سازد.
رشد جمعیت هم می تواند عاملی برای آبادانی کشور به زیر کشت بردن بیشتر زمینها ، بهره برداری از منابع کانی ، گسترش آموزش علوم و فنون و در نهایت کسب استقلال اقتصادی و تاًمین عدالت اجتماعی باشدو هم می تواند به عاملی در شکاف بیشتر بین دارا و ندار ، تندرستی کمتر و بیماری بیشتر ، افزایش وابستگی به واردات و حفظ صادرات تک محصولی – نفت- تبدیل شود.
رشد جمعیت :

 

دانلود فایل