دانلود تحقیق فرآیند خرید با فرمت ورد

دانلود تحقیق فرآیند خرید با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی فرآیند خرید با فرمت docx در قالب 74 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

دانلود تحقیق فرآیند خرید با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی فرآیند خرید با فرمت docx در قالب 74 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 74
حجم 115/859 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی فرآیند خرید با فرمت docx در قالب 74 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

فهرست مطالب
 مقدمه    
 ادبيات موضوع در خصوص متغييرها    
 فرایند خرید    
  فرایند خرید سنتی    
 رفتار مصرف كننده    
 چگونه يك كالا و يا خدمت اكتساب، مصرف و دور انداخته مي شود؟    
  رفتار خرید مصرف کننده    
 تصميم گيري درباره خريد    
 آمیزه بازاریابی، فنون و شیوه های بازاریابی    
 آمیزه بازاریابی از دیدگاه مشتری    
 مدل رفتار خرید مصرف کننده    
  خصوصيات فردي موثر در رفتار مصرف كننده    
 عوامل مؤثر بر تصمیمات خرید  مصرف کنندگان    
 عوامل فرهنگی اجتماعی و گروهی    
 عوامل اجتماعي    
 عوامل شخصي    
 عوامل رواني    
 تاريخچه و سابقه موضوع تحقيق (پيشينه تحقيق)    
 پیشینه داخلی    
 پیشنه خارجی    
 چارچوب نظري تحقيق    
 مدل مفهومي تحقيق    
 مدل تحلیلی تحقيق    

 

 

یکی از جنبه های مشترک بین همه ما بودن توجّه به میزان تحصیلات، سیاست ها یا تعهّدات ما این است که همگی مصرف کننده هستیم بدین معنا که ما بر مبنای نظم خاصی غذا، لباس،مسکن،حمل و نقل، تحصیل،وسایل خانه، مرخصی ها،خدمات و ایده ها را استفاده یا مصرف می کنیم.ما به عنوان مصرف کنندگان نقش اساسی در سلامت اقتصاد (داخلی، عملی، بین المللی) ایفا می نمایم تصمیماتی که در مورد مصرف تقاضا برای موادّ خام، حمل و نقل، تولید، کارهای فنی و همچنین استخدام کارکنان و استقرار و تخصیص منابع می گیریم موفقیت برخی صنایع و شکست برخی دیگر را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

 

بنابراین رفتار مصرف کننده یک فاکتور جامع در رکود و یا جریان افتادن تمامی فعالیت های بازرگانی در جامعه ای که گرایش مصرف کننده می باشند. نکته کلیدی موفقیت استراتژی بازاریابی هم از جنبه علمی هم از جنبه محلی از جنبه جهانی درک رفتار مصرف کننده است.
این امر هم برای شرکت های تجاری و هم سازمان های غیر انتفاعی و همینطور سازمانهای دولتی که قوانین مربوط به بازار را تدوین می کنند کاربرد دارد البتّه درک رفتار مصرف کننده و ارزیابی عملکرد مصرف کنندگان در جوامع مختلف با توجّه به تفاوتهای فرهنگی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 

امروزه بسیاری از شرکتها از سازمانها مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند. آنها متوجه شده‌اند که تمرکز بر نیازهای مصرف کنندگان از ملزومات اساسی گرایش بازاریابی است. بدین ترتیب مطالعه و کشف نیازهای مصرف کنندگان و تجزیه و تحلیل فرآیند رفتار مصرف کننده و الویت بندی عوامل تأثیر گزار بر این فرآیند اند از عمده وظایف بازار یابان است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢