دانلود تحقیق در مورد فرهنگ سازمانی docx

دانلود تحقیق در مورد فرهنگ سازمانی docx

 هدف از این تحقیق بررسی فرهنگ سازمانی با فرمت docx در قالب 69 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

دانلود تحقیق در مورد فرهنگ سازمانی docx

 هدف از این تحقیق بررسی فرهنگ سازمانی با فرمت docx در قالب 69 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 69
حجم 190/407 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

 هدف از این تحقیق بررسی فرهنگ سازمانی با فرمت docx در قالب 69 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

فهرست مطالب:
مقدمه
2-1- مبانی نظری تحقیق
2-1-1- مفهوم فرهنگ سازمانی
2-1-2- تعريف فرهنگ سازماني
2-1-3- ويژگيهاي فرهنگ سازماني
2-1-5- عوامل و اجزا فرهنگ سازمانی:
2-1-6- چگونگي شكل‌گيري و تداوم فرهنگ سازماني
2-1-7- فرآيند تغيير فرهنگ سازماني
2-2- نقش فرهنگ
2-3- فــــرهنگ مشتـــرك (غالب) و پاره ‌فرهنگ 
2-4- فــــرهنگ سالم و فــــرهنگ بیمار
2-6- عوامل مؤثر بر فــــرهنگ سازمان
2-7- انــــواع فــــــرهنگ سازمـــان
2-8- الگوی نوع شخصیت مدیریت
2-9- سير تاريخي مطالعات فرهنگ سازماني
2-10- فرهنگ قوي و فرهنگ ضعيف
2-11- مشخصات فرهنگ قوي و ضعيف
2-12- تفاوت فرهنگهای قوی یا ضعیف
2-13- روش‌هاي تشخيص جنبه‌هاي فرهنگ
2-2- پیشینه تحقیق

 

 

فرهنگ سازماني موضوعي است كه به‌تازگي در دانش مديريت و در قلمرو رفتار سازماني راه يافته است. فرهنگ از ديرباز براي شرح كيفيت زندگي جامعه انساني به كار برده مي‌شود. ولي درباره فرهنگ سازماني آنچه مربوط به كار و رفتار مردمان در سازمان است كمتر سخن گفته شده است.

 

 

از تركيب دو واژه فرهنگ و سازمان انديشه‌اي تازه پديد آمده است كه هيچ‌يك از آن دو واژه اين انديشه را در بر ندارد. سازمان يك استعاره براي نظم و تربيت است درحالي‌كه عناصر فرهنگ نه منظم هستند و نه با نظم. فرهنگ كمك مي‌كند تا درباره چيزي جداي از مسائل فني در سازمان سخن گفته شود و باعث مي‌شود نوعي از روان همراه با نوعي رمز و راز پديد آيد. بنابراين مي‌توان گفت فرهنگ در يك سازمان مانند شخصيت در يك انسان است.

 

 

فرهنگ سازماني پديده‌اي است كه در سازمان است و همه اعضاء اتفاق نظر دارند كه يك دست ناپيدا افراد را در جهت نوعي رفتار نا مرئي هدايت مي‌كند. شناخت و درك چيزي كه فرهنگ سازمان را مي‌سازد، شيوه ايجاد و دوام آن به ما كمك مي‌كند تا بهتر بتوانيم رفتار افراد در سازمان را توجيه كنيم.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢