دانلود تحقیق آگاهی از برند با فرمت ورد

دانلود تحقیق آگاهی از برند با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی آگاهی از برند با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

✔️ بهترین کیفیت در سطح فروشگاه های اینترنتی

✔️ قابلیت ویرایش فایل

✔️ دانلود سریع با لینک مستقیم

دانلود تحقیق آگاهی از برند با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی آگاهی از برند با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات 45
حجم 480/905 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی آگاهی از برند با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 

فهرست مطالب
 بخش ششم: آگاهي از برند    
 آگاهي از برند      
 تعاریف آگاهی از برند    
 مطالعه صورت گرفته توسط «آكر» در مورد آگاهی از برند    
 نقش آگاهي از برند در  ارزش ویژه برند    
 آگاهی از برند و وفاداری مصرف‌کننده نسبت به برند    
 بخش نهم: پیشینه پژوهش    
 پیشینه داخلی  پژوهش    
 پیشینه بین‌المللی پژوهش

 

 

آگاهی از برند به دوام حضور برند در ذهن مصرف‌کننده اشاره دارد. و معیاری است از درصد بازار هدف که از برند آگاهی دارند. بازاریابان می‌توانند از طریق تبلیغات(آگهی‌های) تکرارشونده و تبلیغ در میان مخاطبان هدف ایجاد شناخت و آگاهی نمایند. آگاهی از برند می‌تواند یک گروه از مزیت‌های رقابتی را برای بازاریاب فراهم سازد که شامل موارد زیر است:

 

 

•    آگاهی از برند، برند را بصورت یک حس آشنا در می‌آورد.
•    آگاهی از نام می‌تواند نشانی از حضور، تعهد و دارایی باشد.
•    برتری یک برند اگر که در یک زمان کلیدی در فرآیند خرید به خاطر آورده شود، معین خواهد شد.
•    آگاهی از برند دارایی است که می‌تواند بی‌اندازه بادوام و بنابراین ادامه‌دار باشد.

 

 

ممکن است که ضربه زدن به برندی که به سطح بالایی از آگاهی به آن دست یافته شده، بی‌نهایت مشکل باشد. آگاهی پیدا کردن در مورد برند به طور حیاتی برای تمامی برندها مهم است. اما آگاهی بالا در مورد برند بدون یک شناخت از آنچه فرد ایجاد می‌کند صرفنظر از رقابت انجام شده، واقعاً خوب نیست.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

☑️ پشتیبانی 24 ساعته 🟢