دانلود بهداشت آب 💯

دانلود دانلود بهداشت آب باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

دانلود بهداشت آب

دانلود-بهداشت-آبلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 37 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
بهداشت آب
مقدمه
آب ارزنده ترین هدیه ای است که خدا وند نثار بشر کرده است، و از نیازهای اساسی برای حیات تمام موجودات کره زمین است. در دین اسلام تاکید ویژه ای بر آب شده بطوریکه در 43 قرآن کریم63 بار از آب یاد شده است .
یکی از شاخصه های رشد توسعه در کشورها دسترسی به آب سالم و بهداشتی است. آب سالم آبی است که عوامل فیزیکی، شیمیایی و میکروبی آن در حد استاندارد بوده و مصرف آن عارضه سوئی در درازمدت یا کوتاه مدت در انسان ایجاد نکند .
روزانه ده هزار کودک در دنیا بدلیل ابتلا به اسهال می میرند که یکی از دلایل آن آب آشامیدنی آلوده است. همچنین 80درصد کل بیماریها و بیش از یک سوم مرگ و میرها در کشورهای در حال توسعه به دلیل مصرف آب آلوده می باشد .
دسترسي به آب سالم ودفع بهداشتي فاضلاب جزو نيازهاي اوليه انسان مي باشد . در اين راستا وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشكي ( مطا بق آئين نامه بهداشت محيط مصوب هيأت وزيران ) به منظور حفظسلامت وبهداشت مردم مكلف است كيفيت آب آشاميدني عمومي از نقطه آبگيري تا مصرف رااز نظربهداشتي تحت نظارت مستمر قرار دهد. آلوده كردن آب آشاميدني ممنوع است وبا متخلفان مطابق مقررات رفتار خواهد شد. وزارت بهداشت موظف است نواقصي راكه موجب آلودگي منابع آب ميگردد به دستگاه ذيربط اعلام كندتا رأساﹰنسبت به رفع آن اقدام نمايد

 

دانلود فایل