تحقیق تاريخچه بانك ملت 💯

دانلود تحقیق تاريخچه بانك ملت باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق تاريخچه بانك ملت

تحقیق-تاريخچه-بانك-ملتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 3 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏بانك ملت در يك نگاه
‏تاريخچه بانك – بانك ملت به موجب مصوبه مورخ 29/9/58 مجمع عمومي بانك‌ها و با اجازه حاصل از ماده 17 لايحه قانوني اداره امور بانك‌ها از ادغام 10 بانك خصوصي قبل از انقلاب، تهران، داريوش، پارس، اعتبارات تعاوني و توزيع، ايران و عرب، بين‌المللي ايران، عمران، بيمه ايران، تجارت خارجي ايران و فرهنگيان تشكيل شد.
‏به اين ترتيب براساس طرح ادغام بانك‌ها، كليه سرمايه‌ها، دارايي‌ها، تعهدات، نيروي انساني و واحدهاي متعلق به بانك‌هاي يادشده به بانك ملت منتقل گرديد و از آن زمان، بانك ملت به موجب اساسنامه مصوب 10/2/1359 با هدف ارائه خدمات بانكي و تسهيل امور بازرگاني داخلي و خارجي و فعاليت در رشته‌هاي توليدي در جهت خدمت به اقتصاد كشور با سرمايه اوليه 5/33ميليارد ريال و 13هزار و 680نفر پرسنل و يك هزار و 225واحد بانكي در سطح كشور آغاز به فعاليت كرد.
چشم‌انداز و ماموريت بانك
– تبديل شدن به يك بانك پيشگام ايراني به منظور:
– ارائه خدمات مطلوب تجاري در بازار پول
– ايجاد ارزش‌هاي منحصر‌به‌فرد براي مشتريان
– ارائه خدمات موثر به جامعه
– تسهيل فعاليت‌هاي اقتصادي اعم از تجاري، صنعتي و كشاورزي
استراتژي بانك‌ها
– توسعه تكنولوژي اطلاعات و ارتباطات
– مديريت روابط مشتريان
– بهبود كيفيت خدمات
– توسعه منابع انساني
– بهبود شاخص‌هاي عملكرد
اهداف بانك
– افزايش سرعت ارائه خدمات بانكي
– دسترسي مشتريان به خدمات بانكي Online‏
– گرايش به سوي بانكداري الكترونيكي و استفاده بهينه از نيروي انساني
– پاسخگويي به نيازهاي جديد مشتريان
– ارائه خدمات و محصولات جديد
– توسعه خطوط و زيرساخت‌هاي IT‏
– شناسايي و جذب مشتريان كليدي
– تسهيل دسترسي مشتريان به خدمات بانكي
– تكريم ارباب رجوع و مشتري‌مداري
– استانداردسازي ارائه خدمات
– تمركززدايي و تفويض اختيار در جهت تسريع ارائه خدمات
– ارزيابي عملكرد و كنترل استراتژيك فعاليت‌هاي كليدي
– بهبود روش‌هاي جذب و نگهداري منابع انساني در جهت افزايش ميزان رضايت مشتريان اصلاح تركيب تحصيلات نيروي انساني
– آموزش، بهس‏ازي و توانمندسازي نيروي انساني
– افزايش ميزان مشاركت كاركنان بانك در تصميم‌گيري از طريق پياده‌سازي سيستم پيشنهادها و نظام مشاركت
– نهادينه‌سازي و گسترش ديدگاه علمي در بانك از طريق توسعه و تعميق فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي
– مديريت بهينه تركيب سپرده‌هاي مشتريان
– بهينه‌سازي پرتفوي مصارف
– بهبود نرخ‌هاي سرانه جذب منابع براساس كاركنان و شعب
– افزايش سودآوري و امكان پرداخت سود قطعي به سپرده‌ها
– گسترش سطح ارائه خدمات ارزي و ضمانتنامه
نمودار مقايسه‌اي سهم درصد چهار سپرده اصلي بانك ملت از مجموع چهار سپرده اصلي بانك‌هاي تجاري طي سال‌هاي 1376، 1380، 1384 و 1385
نمودار سرانه كاركنان بانك ملت در جذب چهار سپرده اصلي طي ماه‌هاي 1385-1380
مشاركت در طرح‌ها و پروژه‌هاي ملي
– طرح ملي خريد نقدي گندم از كشاورزان
– طرح جمع‌آوري و تعويض خودروهاي فرسوده
– همكاري با صندوق مهر امام رضا (ع)
– طرح تاسيس مركز توسعه كارآفريني نخبگان – شعبه دانشگاه صنعتي شريف
– طرح خريد نقدي برنج پرمحصول از كشاورزان (شاليكاران)
– طرح خريد نقدي چغندر قند از كشاورزان
– فروش آرد خبازي به صورت الكترونيك
موفقيت‌هاي بانك ملت
– تقدير وزير امور اقتصادي و دارايي از عملكرد موفقت‌آميز بانك ملت در سال 1384
– بانك ملت موفق به احراز جايگاه نخست بانك‌هاي ايران در سال 2006 شد و نشريه يوروماني در مراسمي كه در اواخر خردادماه سال 1385 در كشور قطر برگزار كرد از بانك ملت تقدير به عمل آورد.
– تقدير رياست‌جمهوري پيشين از عملكرد بانك ملت در راستاي تحقق بانكداري الكترونيك
– تقدير وزير امور اقتصادي و دارايي دولت پيشين از بانك ملت به دليل كسب مقام برتر در طرح ارزيابي عملكرد بانك‌هاي دولتي كشور
– تقدير نشريه
Bankers‏ از بانك ملت به دليل احراز رتبه نخست بانك‌هاي ايران در سال 2000
– موفقيت اداره‌كل اعتبارات بانك در كسب گواهينامه ISO9001:2000‏ در سال 2005
– تقدير نشريه Bankers‏ از بانك ملت به دليل احراز رتبه نخست بانك‌هاي ايران در سال 2002
– تقدير وزير بازرگاني دولت پيشين از بانك ملت به دليل كسب مقام برتر در ميان كليه بانك‌هاي تجاري كشور  

 

دانلود فایل