تحقیق بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان 💯

دانلود تحقیق بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان

تحقیق-بررسی-سطح-نمرات-فیزیک-دو-کلاس-تجربی-در-یک-دبیرستانلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 12 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

1
‏مقدمه
‏هدف از انجام این پروژه بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان است می خواهیم بدانیم سطح نمرات کدام کلاس بالاتر بوده برای این کار ابتدا لیست نمرات فیزیک را از دبیر مربوطه تهیه کرده و بعد از انجام عملیات آماری لازم شامل :
‏الف ‏–‏ کشیدن جدول فراوانی :
‏ب- رسم نمودارها (میله ای ‏–‏ مستطیلی ‏–‏ چند بر ‏–‏ دایره ای ‏–‏ ساقه وبرگ و جعبه ای )
‏ج- شاخص های مرکزی (مد ،میانه ، میانگین وزن دار، میانگین جدول فراوانی ، واریانس ، انحراف معیار و ضریب تغییرات)
‏به بررسی سطح نمرات دو کلاس پرداختیم.
‏در اینجا، جا دارد از استاد فیزیک سرکار خانم الهامی کمال تشکر را داشته باشیم که بدون همکاری ایشان به پایان رساندن این پروژه م‏ی‏سر نبود.

‏الف- جدول فراوانی :
‏برای کشیدن جدول فراوانی جمعاً 24 نفر را از هر دو کلاس به طور تصادفی انتخاب کرده و آن را در سه دسته طبقه بندی نموده و عملیات آماری لازم را انجام دادیم :
‏دادهای کلاس سوم تجربی (1)
‏11-14-14-14-16-17-17-17-18-18-18-19
‏داده های کلاس سوم تجربی (2)
‏9-9-10-11-12-15-16-16-16-17-18-18
‏جدول فراوانی 1= ‏ ‏
‏به پایین جدول مراجعه شده
‏فراوانی تجمعی
‏درصد فراوانی نسبی
‏فراوانی نسبی
‏مرکز دسته
‏فراوانی مطلق
‏خط ونشان
‏دسته ها
2
‏1
‏1
‏1

‏4
‏3
‏111
‏12
‏8
‏1111
‏111
‏12
‏جمع کل

‏لطفاً این مورد را به بالا‏ی‏ جدول اضافه کنید‏ ‏
‏ کوچکترین‏
‏ ‏ ‏ ‏ ‏دامنه ‏تغییرات
‏ بزرگترین داده ها
‏ تعداد طبقات
‏ طول دسته
‏دسته ما :
‏برای چگونگی دسته بندی باید ابتدا از فرمول ‏ استفاده کرده و دامنه تغییرات را بدس‏ت‏ آوریم بعد از بدست آوردن دامنه ی تغییرات باید بفهمیم که داده‏ ها‏ یمان را ‏ در ‏چند دسته طبقه بندی کرده و طول طبقات را چگونه بدست آوریم برای پیدا کردن طول طبقات از فرمول ‏ استفاده کرد طول طبقات به ما نشان می دهد که هر دسته باید چند تا چند تا بالا رود . تعداد دسته ها را هم همان طور که قبلاً ذکر شده در نظر گرفتیم .
‏خط و نشان :
‏خط و نشان در جدول فراوانی نشان دهنده میزان داده های آن دسته در کل داده هاست که با ‏خطوطی ‏ مشخص می شود در کشیدن خط و نشان برای هر‏ عدد‏ یک خط گذاشته می شود تنها موردی که قابل تذکر است در‏ عدد‏ پنج خط پنجم چهار خط اولیه را قطع می کند (1111) این علامت عدد 5 را نشان می دهد)
3
‏فراوانی مطلق ‏ : فراو‏ا‏نی مطلق در واقع همان خط و نشان است که میزان ‏فراوانی ‏ داده های دسته ی مورد نظر را در کل داده ها به ما نشان می دهد با این تفاوت که در فراوانی مطلق میزان با عدد مشخص می شود.
‏مرکز دسته ‏:
‏برای بدست آوردن مرکز دسته از فرمول ‏ استفاده می کنیم ‏طریقه ی ‏ استفاده کرده به این صورتی است که کران بالایی و پایینی هر دسته را باهم جمع و بر دو تقسیم می کنیم .
‏فراو‏ا‏نی نسبی و درصد آن ‏ برای بدست آوردن فراوانی نسبی از فرمول‏ استفاده می کنیم همان طور که فرمول نشان می دهد باید فراوانی مطلق را به کل فراوانی ها ( جمع همه فراوانی یا میزان کل داده ها) تقسیم نموده و برای بدست آوردن درصد آن کافی است عدد به دست آمده از فراوانی نسبی ‏×‏ 100 کنیم
‏فراونی تجمعی :
‏فراوانی تجمعی
‏درصد فراوانی نسبی
‏فراوانی نسبی
‏مرکز دسته
‏فراوانی مطلق
‏خط ونشان
‏دسته ها
‏4
‏4
‏1111
‏5
‏1
‏1
‏12
‏7
‏1111
‏11
‏فراوانی تجمعی هر دسته برابر با مجموع فراوانی های دسته های قبل و فراوانی آن دسته است که نکته ی قابل ذکر است که فراوانی تجمعی دسته ی اول با فراوانی مطلق آن دسته و فراوانی تجمعی دسته ی آخر با جمع کل فراوانی ما برابر است .
4
‏جدول فراوانی 2
‏ ‏
‏نتیجه :
‏پس از مقایسه دو جدول فراوانی این نتیجه بدست می آید که بیشتر نمرات کلاس دوم بین بازه ‏ بوده است در حالی که بیشتر نمرات کلاس اول بین بازه ‏ بوده است و این نشان دهنده است که کلاس (1) از نمرات بالاتری نسبت به کلاس دوم برخور دار بوده است .
‏ نمودار میله ای 1

 

دانلود فایل

دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: 4
    – زمان آموزش: 97 دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: 10
    – حجم فایل اصلی: 123 مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل 5 فیزیک 3 ریاضی و فصل 4 فیزیک 3 تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • تحقیق آمار نمرات درس ریاضی و فیزیک دبیرستان (به همراه فایل اکسل)
  • دانلود آمار ارزیابی نمرات فیزیک دانش آموزان 3 كلاس اول دبیرستان اهل‌بیت 28 ص
  • اقدام پژوهی چگونه توانستم نمرات املای دانش آموزان کلاس نهم مدرسه حجاب تزلو را بهبود بخشم؟ 📗 ⭐️
  • فایل آمار نمرات درس ریاضی دبیرستان شهید بهشتی (به همراه فایل اکسل)
  • بسته آموزشی شامل جزوه + فیلم های آموزشی کار در فیزیک (فصل 2 فیزیک 10 – فصل 4 فیزیک 2 نظام قدیم)
  • اقدام پژوهی چگونه توانستم سطح توجه معلمان کلاس دهم تجربی را نسبت به تفاوت های فردی دانش آموزان بالا ببرم؟ 📗 ⭐️
  • بسته کامل جزوه + فیلم های آموزشی فصل اول فیزیک دهم دبیرستان (فیزیک و اندازه گیری)
  • جزوه فیزیک سال دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک و علوم تجربی
  • جزوه فیزیک سال یازدهم رشته ریاضی و فیزیک و علوم تجربی
  • جزوه فیزیک سال دهم رشته ریاضی و فیزیک و علوم تجربی
  • پکیج کامل جزوه+ ویدئوهای حل المسائل فصل دوم فیزیک 3 ریاضی و فصل اول فیزیک 3 تجربی (الکتریسیته ساکن)
  • جزوه کامل فیزیک دوم دبیرستان ( ریاضی- تجربی )
  • جزوه کامل فیزیک دوم دبیرستان (ریاضی- تجربی)
  • جزوه کامل فیزیک دوم دبیرستان ( ریاضی- تجربی )
  • دانلود بررسی نمرات یک دانش آموز 10 ص
  • طرح آماری بررسی نمرات یك دانش آموز
  • تحقیق بررسي نمرات يك دانش آموز 10 ص 💯