تحقیق اینترنت 70ص 💯

دانلود تحقیق اینترنت 70ص باکیفیت

🟢 بهترین کیفیت

🟢 ارزان

🟢 دانلود با لینک مستقیم و زیپ نشده

🟢 پشتیبانی 24 ساعته

تحقیق اینترنت 70ص

تحقیق-اینترنت-70صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 70 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏1
Executive Summary
‏خلاصه وضعيت (سابقه)‏
‏شبكه ا‏ین‏ترنت در طول عمر بيست و پنج ساه خود همواره به نحوي پيشرفت نموده است. كه بتواند نيازهاي روزافزون شبكه‏هاي Jpocket switched‏ شبكه هايي كه در آنها ابتدا پيام اوليه به قسمتهاي كوچكتري تقسيم شده آنگاه اين قطعات كوچك در به مقصد به يكديگر پيوسته و پيام نهايي را تشكيل مي دهند.م.[‏ اين شبكه به دليل دارا بودن هزينه هاي اندك و معدود و قابليت اطمينان بالا و سهولت تعمير و نگهداري و همچنين نصب به نحوي چشمگير گسترده شده و بخش بزرگي از شبكه جهاني اترنت و ترافيك وابسته به شبكه‏هاي اترنت ختم مي گردد. از سوي ديگر به دليل رشد روز افزون ميزان سرعت شبكه‏هاي كامپيوتري، شبكه اترنت نيز همگام با افزايش سرعت رشد يافته و درجهت همسويي با اين رشد سرعت پيشرفت نموده است.
‏شبكه هاي استاندارد يك گيگابيتي اترنت هم اكنون به بوته فراموشي سپرده شده اند و اصولاً شبكه هاي كوچك فعلي اترنت در سطح وسيعتر و در محدوده ميان ابر شهرها گسترش يافته و مورد استفاده قرار مي گيرند و در نهايت اينكه شبكه‏هاي
‏سريع 10 گيگابيتي در حال تكامل مي‏باشند. اين رشد روز افزون نه تنها به دليل افزايش ترافيك ارتباطات بلكه به دليل افزايش وسايل و تشكيلاتي با پهنه باند وسيع دربازار مصرف بوجود آمده است.
‏اصولاً سيستم اترنت 10 گيگابايتي با سيستم هاي استاندارد قديم تفاوت دارد چرا كه اين شبكه تنها به استفاده از فيبرهاي نوري و تنها در مد Full-duplex‏ فعاليت نموده و اين بدان مفهوم است كه نياز به اجراي پروتوكولهاي برخورد اطلاعات ديگر ضرورتي ندارد. مي توان شبكه اترنت را تا سطح 10 گيگابيت در ثانيه گسترش داد اما بايد بدانيد كه در نهايت اين شبكه باز هم شبكه اترنت باقي خواهد ماند و همچنان از فرمت Packet‏ پيروي خواهد نمود و كليه امكانات فعلي به سيستم هاي جديد منتقل خواهند گرديد.
‏علاوه بر اين شبكه ارتباطي 10 گيگابيتي هرگز مانع از سرمايه گذاري در سيستم هاي اساسي و زير بنايي فعلي نخواهد گرديد. كليه سياستگداري ها با اين اطمينان انجام شده كه سيستم جديد ما با سيستم هاي فعلي همانند SONET‏ سازگاري داشته باشد اين استاندارد امكان ارتباط Ethanet Packets‏ را با شبكه‏هاي SONET‏ با عدم كارآيي بسيار محدود درفراهم مي سازد.
‏1
‏2
‏گسترش شبكه اترنت در حال حاضر مجدداً در گسترش شبكه‏هاي وسيعتر ادغام ميگردد. يعني شبكه SONET‏ و يا شبكه اترنت از نوع End-to-End‏ . با توجه به تعادل ترافيك فعلي درشبكه اترنت و با توجه به تمايل شديد مشتركين جهت دسترس به اطلاعات شنيداري از طريق Paket data‏ چنين به نظر مي رسد كه استاندارد اترنت 10 گيگابيتي به هماهنگي و همسويي شبكه هايي كه اصولاً جهت انتقال صدا طراحي شده اند با شبكه‏هاي جهت گيري شده در جهت انتقال اطلاعات data‏ كمك نمايد.
Introduction
‏مقدمه
‏اين مقاله با همكاري گروهي از فروشندگان و عرضه كنندگان فعال در زمينه توزيع و اشاعه سيستم هاي جديد 10 مگابيتي تهيه گرديده است. در ابتدا اين مقاله به شرح اطلاعاتي در ارتباط با اين اتحاديه پرداخته آنگاه نگاهي به پروژه‏ IEEE 802.3ac‏ پرداخته و نگاهي اجمالي نيز به تكنولوژي10gbe‏ خواهيم داشت. در ادامه نيز به شرح سيستم و امكان اجراي عمليات در سطح داخلي پرداخته و سپس وضعيت 10gbe‏ رادر بازار مصرف مورد بررسي قرار خواهيم داد. در انتها اطلاعات جزئي تري را در ارتباط با تكنولوژي 10gbe‏ مانند اجزاء و تجهيزات الكتريكي ونوري ارائه خواهيم نمود.
The 10 GiGabit Ethernet Alliance
‏اتحاديه شبكه اترنت 10 گيگابيتي
‏اين اتحاديه جهت توسعه و اشاعه تكنولوژي شبكه اترنت 10 گيگابيتي تشكيل گرديد تا از اين طريق امكان نصب تجهيزات و استفاده از اين شبكه فراهم آمده و به عنوان يك عنصر كليدي در ارتباط سيستم هاي اطلاعاتي، ارتباطاتي و محاسباتي بكارگرفته شود.
‏منشور اتحاديه شبكه اترنت 10 گيگابيتي شامل موارد زير است.
‏-پشتيباني از استانداردهاي شبكه اترنت 10 گيگابيتي كه در استاندارد گروه عملياتي IEE802.3‏ گنجانيده شده است.
‏-توزيع و توسعه منابع مربوطه جهت همگرايي و هم سويي درزمينه مسايل فني
‏-تحريك و توسعه شبكه اترنت استاندارد 10 گيگابيتي در نزد صنايع و توسعه كاربرد آن
‏-تسريع پروسه هاي پذيرش و استفاده از محصولات و خدمات مربوط به شبكه اترنت 10 گيگابيتي
‏1
‏3
‏ايجاد ارتباط مابين تامين كنندگان و مصرف كنندگان صنايع مخابراتي و ارتباطاتي مربوط به شبكه اترنت 10 گيگابيتي
The 10 Gigabit Ethernet Project
‏پروژه اترنت 10 گيگابيتي
‏هدف از ايجاد شبكه اترنت 10 گيگابيتي ارائه استانداردي در زمينه توسعه پروتوكول‏هاي 802.3‏ تا سطح سرعت 10 گيگا بيت در ثانيه و افزايش استفاده از شبكه اترنت و ضميمه آن به شبكه WAN‏ مي باشد. جهت اجراي اين پروژه لازم است تا پهناي باند ضمن در نظر گرفتن مسئله سازگاري با اترنتي هاي ساخته شده از نوع 3/802 به نحو چشمگيري گسترش يابد همچنين لازم است تا اين سيستم هاي جديد با كليه موارد اصولي و عملياتي و مديريتي قديمي تر و همچنين سرمايه گذاري هاي انجام شده مطابقت داشته باشد.
‏جهت ارائه يك استاندارد، استاندارد IEEE’S 802.3ac‏ در پنج قسمت در ارتباط با شبكه اترنت 10 گيگابيتي از نوع P‏ ارائه گرديد كه اين پنج مقوله عبارتند از:
‏-اين سيستم بايد داراي پتانسيل بالايي در بازار مصرف بوده و طيف وسيعي از كاربردها را شامل باشد و گروه بزرگي از توليد كنندگان و فروشندگان از آن پشتيباني نموده و گروه بزرگي از خريداران نيز از آن استفاده نمايند.
‏-اين سيستم بايد با ساير سيستم هاي موجود سري 3/802 و استانداردهاي مربوط به آن پروتوكول همخواني داشته و همچنين با سيستم هاي باز ارتباطات داخلي
(Open sys. Inter Vonnect:on)OSI‏ و همچنين پروتوكول مديريت ساره شبكه Simple Netwerk Management Protocol‏ نيز سازگار باشد.
‏اين سيستم بايد اساسا با استانداردهاي قديمي 3/802 تفاوت داشته و در واقع به عنوان راه حلي جديد در حل مسايل و نه به عنوان جايگزين سيستم هاي قديمي‏تر طراحي گردد.
‏-بايد امكان تاييد عملي بودن طرح از لحاظ تكنيكي پيش از تصويب نهايي فراهم گردد.
‏بايد اين طرح از لحاظ پولي توجيه اقتصادي داشته باشد و كليه هزينه ها و سرمايه گذاري ها چه در مرحله ساخت و نصب و چه در مرحله مديريت كاملاً واضح و مشخص گردد و كارآيي مورد نظر را از لحاظ بهينه سازي امور تامين نمايد.
‏1
‏4
Standard time table

 

دانلود فایل